Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Highline >LED >ALCANTARA>STOELVERW

€ 12.445,-

Bouwjaar 06-11-2014
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 136.891 km
Deuren 5
Kenteken ST-938-T Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Highline >LED >ALCANTARA>STOELVERW


€ 12.445,-

Algemeen

Bouwjaar 06-11-2014
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 136.891 km
Deuren 5
Kenteken ST-938-T Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Meester Automobielen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Jollesweg 3
Postcode 7602 CZ
Plaats Almelo
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 41413726 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.meesterautomobielen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 204 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 180 x 148 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.229 kg
Laadvermogen: 631 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 660 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 124 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Garantie
Dit afleverpakket bevat: Autotrust garantie

U houdt van sportief autorijden? Dan is deze auto speciaal voor u door Volkswagen gebouwd. Het merk heeft een rijke traditie in sportieve, snelle auto's en ook deze Golf Variant munt uit door zijn sportieve rijkwaliteiten. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Golf Variant ziet er dan ook uit als nieuw. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Doe maar luxe! Neem plaats in de verwarmbare voorstoelen en voel de weldaad in koude dagen. De sportstoelen geven u veel zitsteun. In het donker zorgt de xenonverlichting voor een goed zicht op de weg. In deze Volkswagen profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, dakspoiler, aluminium dakrailing, extra getint glas, verstelbare lendensteunen, actieve hoofdsteunen, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.

De sensatie van superieur geluid wordt geleverd door het high performance audiosysteem. Alle audiofuncties zitten onder uw vingertoppen door de audiobediening op het stuur. Het comfort wordt verhoogd door de aanwezige electronic climate control. Ook achter de auto geen verrassingen bij het inparkeren. Daarvoor zorgt de achteruitrijcamera. Natuurlijk is een complete auto als deze ook voorzien van sensoren die de omgeving in de gaten houden. Deze Volkswagen heeft niet alleen een automatisch inschakelbare verlichting aan boord, maar ook een regensensor. Stel de cruise control in op de gewenste snelheid en u rijdt comfortabel en zuinig. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn verstelbaar stuur, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

Zoals u mag verwachten van deze Volkswagen Golf Variant is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Brake assist is uw redder in een noo

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie