Volkswagen Golf 2.0 GTI PANORAMADAK, LEDEREN BEKLEDING

€ 9.999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 19-05-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 209.623 km
Deuren 5
Kenteken 37-JGT-6 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Volkswagen Golf 2.0 GTI PANORAMADAK, LEDEREN BEKLEDING


€ 9.999,-

Algemeen

Bouwjaar 19-05-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 209.623 km
Deuren 5
Kenteken 37-JGT-6 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Piek Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Weusteweg 2
Postcode 7641 AG
Plaats Wierden
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)546 - 627585 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Volkswagen Golf 2.0 GTI PANORAMADAK, LEDEREN BEKLEDING


- Kenteken: 37-JGT-6
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 17-07-2024
- Tellerstand: 209623 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2009
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 1984 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CCZ
- Vermogen: 155 kW / 211pk
- Ledig gewicht: 1293 kg
- Max. trekgewicht: 1400 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 7.3 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 190 - 207 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5


Pakket: Advance pakket

- Bi-xenon koplampen
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Dimlichten automatisch
- Koplampreiniging
- Mistlampen voor
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor en achter
- Regensensor

Pakket: Dynamic pakket

- Bandenspanningscontrolesysteem
- Extra getint glas achter
- Mistlampen voor
- Sportonderstel

Pakket: Executive Plus pakket

- Alarmsysteem
- Audio-navigatie full map + hard disk + CD-wiss.
- Autotelefoon voorbereiding
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- DVD speler
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map + hard disk
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel

Pakket: Leder pakket

- Lederen interieur
- Lederen sportstoelen
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Voorstoelen verwarmd

Pakket: Executive pakket

- Alarmsysteem
- Armsteun voor
- Audio-navigatie full map
- Autotelefoon voorbereiding
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Multimedia-voorbereiding
- Stuurwiel multifunctioneel

Pakket: Secure pakket

- Alarm klasse 3
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Koplampreiniging
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Voorstoelen verwarmd

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Lichtmetalen velgen 19"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Mistlampen voor adaptief
- Panoramadak
- Sportonderstel

Infotainment

- Audio-navigatie full map + hard disk + CD-wiss.
- Radio CD speler
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen bekleding
- Lederen interieur
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Microvezel bekleding
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Sportstoelen
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie