Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI Highline|Airco|Panodak|Garantie
€ 4.799,-
Bouwjaar | 10-01-2013 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 200.990 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-986-HG Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-01-2013 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 200.990 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-986-HG Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Quality Comfort Service |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ambachtstraat 8B |
Postcode | 7622 AP |
Plaats | Borne |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 44880004 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 145 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.275 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 1.890 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 123 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Garantie
Garantie: 3 maanden
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Huisgarantie
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie (3 maanden garantie)
= Bedrijfsinformatie =
Ontdek onze aanbiedingen met all-in prijzen!
De vermelde prijs is inclusief :
* Garantie
* Nieuwe APK
* Vloeistofcontroles
* Nieuwe kentekenregistratie
* Levering
Wij brengen geen afleverkosten in rekening, en vaak kunt u uw nieuwe auto direct meenemen! We regelen kosteloos de registratie van uw nieuwe auto.
Bij interesse in een occasion, bel ons altijd even voor vertrek. Zo kunnen we controleren of de auto beschikbaar is en deze voor u klaarzetten.
* Financiering en/of inruil is mogelijk *
Openingstijden :
Maandag t/m Vrijdag 09:00 uur - 18:00 uur
Zaterdag Op afspraak
Zondag Op afspraak
( buiten openingstijden op afspraak )
Disclaimer:?
Ondanks de uiterste zorg die aan de informatie op deze website wordt besteed, kan de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuistheden van welke aard dan ook.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.