Volkswagen Golf 1.0 TSI Comfortline Airco, Bluetooth, LM..
€ 13.400,-
Bouwjaar | 24-10-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 81.916 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-10-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 81.916 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Knobben |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Wilhelminastraat 78 |
Postcode | 7721 CJ |
Plaats | Dalfsen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)529 - 700224 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Volkswagen Golf 1.0 TSI Comfortline Airco, Bluetooth, LM..
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 16-01-2025
- Tellerstand: 81916 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2017
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 999 cc
- Aantal cilinders: 3
- Vermogen: 81 kW / 110pk
- Ledig gewicht: 1137 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 4.7 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
Comfort
- Boordcomputer
Exterieur
- Achterruitwisser
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- LED dagrijverlichting
Infotainment
- Radio
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Comfortstoel(en)
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen versnellingspook
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Kleur grijs
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) achter
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie
- Vermoeidheids herkenning
Volkswagen Golf 1.0 TSI, verkeert in goede staat! Onderhoudshistorie,- specificatie aanwezig. Altijd goed onderhouden. Leuke uitvoering met Airco, Bluetooth, Licht metalen velgen..
Deze auto wordt u aangeboden met een nieuwe APK, een onderhoudsbeurt, volledige onderhoudshistorie en 12 maanden Bovag Garantie. U kunt uw huidige auto inruilen. De afleverkosten zijn E 795,. Tot ziens bij Bosch Car Service Auto Knobben in Dalfsen.
www.autoknobben.nl
Auto Knobben
Wilhelminastraat 78
7721CJ Dalfsen
0529-70 02 24
info@autoknobben.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.