Volkswagen Golf 1.4 TSI R-Line

€ 16.399,-

Bouwjaar 24-02-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 99.843 km
Deuren 5
Kenteken NV-121-R Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Algemeen

Bouwjaar 24-02-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 99.843 km
Deuren 5
Kenteken NV-121-R Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam MTF automobielen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Slot 6
Postcode 7608 ND
Plaats Almelo
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 21664722 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • deelbare achterbank (gelijk)
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 204 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 4357 x 1799 x 1491 cm
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.147 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.247 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 620 kg)

Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 122 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Garantie
Garantie: 3 maanden
Garantie: 3.000 km

Deze prachtige Golf 7 R-Line is uitgerust met een krachtige 1.4 liter TSI motor die maar liefst 125 PK levert, waardoor deze auto garant staat voor een sportieve rijervaring. De R-Line uitvoering geeft deze auto een stoere en sportieve uitstraling, zowel van binnen als van buiten.

Deze Golf is voorzien van diverse luxe opties, zoals sportstoelen, een multifunctioneel sportstuur, climate control, cruise control, panoramadak, virtual cockpit en een touchscreen infotainmentsysteem. Daarnaast beschikt de auto over een camerasysteem en parkeersensoren aan zowel de voor- als achterzijde, wat het inparkeren een stuk gemakkelijker maakt.

Met zijn 125 PK onder de motorkap accelereert deze Golf 7 R-Line in slechts enkele seconden van 0 naar 100 km/u. Dankzij het lage brandstofverbruik en de zuinige motor is deze auto ook nog eens vriendelijk voor uw portemonnee.

Deze Golf 7 R-Line is altijd keurig onderhouden, krijgt bij de aflevering een onderhoudsbeurt, nieuwe APK, en algehele controle. De auto verkeert in uitstekende staat en is klaar voor vele kilometers rijplezier.

Interesse in deze sportieve Golf 7 R-Line? Neem dan snel contact op om een bezichtiging en proefrit in te plannen.

= Bedrijfsinformatie =

U bent nieuwsgierig? Bel of mail ons dan direct om een proefrit te reserveren. Ohja! Onze prijzen zijn natuurlijk gunstige meeneemprijzen, er komen dus geen afleverkosten bij.

? Aantrekkelijke financieringsopties beschikbaar.
? Inruil van uw huidige auto is mogelijk.

Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie