Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI Highline. 1ste eigenaar Digitale instrumentenpaneel|Chrome afwerking|Navi|Adap.cruise|Airco, etc
€ 15.500,- incl. BTW
Bouwjaar | 16-11-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 120.716 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TX-173-J Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI Highline. 1ste eigenaar Digitale instrumentenpaneel|Chrome afwerking|Navi|Adap.cruise|Airco, etc
€ 15.500,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 16-11-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 120.716 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TX-173-J Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | van der Veen auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Prunuslaan 8 |
Postcode | 7954 GD |
Plaats | Rouveen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54971898 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanderveenautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 457 x 180 x 158 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.210 kg
Laadvermogen: 650 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 116 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard garantie (inbegrepen): Kosteloos garantie op de draaiende gedeelte van de motor en de versnellingsbak. De garantie gaat direct na aanschaf van de auto in. De standaard garantie bedraagt drie maanden.
- 1 jaar AutoTrust garantie! (€ 350 meerprijs): Prijs afhankelijk van cilinderinhoud van de motor, kilometerstand en bouwjaar! Vraag naar de mogelijkheden/indicatie!
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard garantie"): Autotrust garantie
Sportieve Highline uitgevoerde Golf! Afkomstig van de 1ste eigenaar! Leuke opties zoals: digitale instrumentenpaneel|Chrome afwerking|Navi|Adap.cruise|Airco, etc Prijs rijklaar incl garantie!
Natuurlijk, een Volkswagen is ontwikkeld om efficiënt, veilig en moeiteloos te rijden. Maar deze Golf Variant is bovendien voorzien van tal van extra's die het leven nog aangenamer maken. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf Variant. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. In het interieur domineren de sportstoelen, die er niet alleen stijlvol uitzien, maar die u ook optimaal ondersteunen tijdens de rit. Tot de uitrusting van deze Volkswagen behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.
Rij- en route-info wordt perfect in beeld gebracht door het digitale dashboard. Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Zoals u van zo'n jonge auto mag verwachten, zijn hier ook de geavanceerde remote services aanwezig. Simpelweg met een app op uw smartphone controleert u op afstand de status van de auto en bedient u diverse functies. Het audio-installatiesysteem met DAB-ontvangst en het navigatiesysteem met harde schijf bedient u veilig met knoppen op het stuur. Extra makkelijk is de draadloze telefoonlader. De Volkswagen is standaard voorzien van: achteropkomend verke
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.