Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI Comfortline Business Apple CarPlay|AndriodAuto|Trekhaak
n.o.t.k.
Bouwjaar | 20-10-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 95.487 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-10-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 95.487 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Alberink Albergen |
Contactpersoon | Thom Alberink |
Adres | Hulsbrookstraat 4 |
Postcode | 7665 CE |
Plaats | Albergen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)546 - 441520 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoalberink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 197 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 457 x 180 x 145 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.195 kg
GVW: 1.195 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: 6 Maand garantie: 6 Maand garantie
Nette Volkswagen Golf in de mooie kleur Kurkuma geel, auto is o.a. voorzien van: Radio met Bluetooth carkit, Apple CarPlay/AndriodAuto, parkeer sensoren voor en achter, multifunctioneel stuurwiel, trekhaak, all season banden. Prijs is inclusief afleveringsbeurt, nieuwe APK en 6 maand garantie, inruil mogelijk.
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Alberink is al ruim 30 jaar hét adres voor uw auto en betrouwbare service!
Wij in- en verkopen personenauto's en lichte bedrijfswagens van alle merken (nieuw en gebruikt).
Daarnaast kunt u bij ons terecht voor onderhoud, reparatie, APK-keuring en schade herstel.
Wij leveren onze auto's inclusief een recente APK keuring, afleveringsbeurt.
U bent van harte welkom en de koffie staat voor u klaar.
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.