Volkswagen Golf TSI 110PK COMFORTLINE AUT. NAP/Cam/ACC
€ 15.890,-
Bouwjaar | 01-02-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 144.117 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XP-196-N Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-02-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 144.117 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XP-196-N Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Averdonk Auto's |
Contactpersoon | Sven Averdonk |
Adres | Kruislandstraat 44 |
Postcode | 7481 KX |
Plaats | Haaksbergen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)53 - 7009740 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.averdonkautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Welkom bij Averdonk Auto�s
** Wij zijn uitsluitend geopend op afspraak. **
Wij ontvangen u graag in onze mooie showroom in Haaksbergen.
** Wij adverteren met scherpe internet meeneemprijzen en berekenen geen afleverkosten! **
Onderstaande opties behoren tot de mogelijkheden:
- Inruil van uw auto.
- Garantie.
- Afleverbeurten.
- Financiering.
** Door de kleinschaligheid van ons bedrijf, taxeren wij helaas niet online. **
Graag tot ziens in Haaksbergen!
Kruislandstraat 44
7481 KX Haaksbergen
Telefoonnummer: 053-7009740
Whatsapp: 053-7009740
E-mail: info@averdonkautos.nl
Website: www.averdonkautos.nl
Zeer mooie en complete origineel Nederlands geleverde Volkswagen Golf 7.5 1.0TSI 110PK Comfortline automaat is voorzien van onder andere:
achteruitrijcamera, parkeersensoren voor en achter, climate control, adaptieve cruise control, multifunctioneel lederen sportstuur, privacy glas, lichtmetalen velgen, 4x elektrisch bedienbare ramen, elektrisch bedienbare en inklapbare buitenspiegels, regensensor, lichtsensor, frontassist, isofix, armsteun, ABS, ESP, etc.
Alle boekjes + facturen en N.A.P. rapport te samen met 2 sleutels zijn aanwezig
De auto is voorzien van een nieuwe apk keuring en een kleine onderhoudsbeurt.
Dit betreft de rijklare meeneemprijs, garantie is mogelijk tegen meerprijs en kost voor deze auto voor 6 maanden ? 500,- en voor 12 maanden ? 759,-.
Deze auto is direct leverbaar!
Bouwjaar: 2019
APK: 05-2026
**Disclaimer**
Onze advertenties worden met uiterste zorgvuldigheid samengesteld, het is belangrijk dat u zelf opties / factoren controleert en bespreekt die voor u van belang zijn alvorens u tot de koop over gaat.
Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie op onze website en advertenties.
â€?â€?â€?â€?â€?â€?â€?â&euro ;?â€?â€?â€?â€?â€?â€?â€?â&eu ro;?â€?â€?â€?â€?â€?â€?â€?â& euro;?
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.