Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG R-LINE TREKHAAK/ACC/LED/CAMERA/STOEL-STUURVERW
€ 43.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 01-05-2024 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-05-2024 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vortkamp Enschede |
Contactpersoon | Niels Harmelink |
Adres | Midzomerweg 18 |
Postcode | 7532 SW |
Plaats | Enschede |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)53 - 7400260 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 41778740 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vortkamp-occasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Vortkamp al Ruim 70 jaar een begrip in de regio.
Exclusieve importeur van Dealer Occasions.
VOLKSWAGEN
AUDI
SEAT
SKODA
CUPRA
Dealer Occasions bij Vortkamp uit Enschede
Wij leveren uitsluitend Dealer onderhouden jonge occasions.
De prijs voor deze auto is inclusief een geldige APK, en overschrijving op uw naam.
De verkoop prijs is standaard incl. 12 maanden BOVAG garantie, Afleverbeurt, Nieuwe APK en uiteraard een poetsbeurt.
Ons bedrijf is lid van BOVAG, waardoor u zeker bent van uitstekende service. Wij zorgen dat u zorgeloos de weg op kunt. Het BOVAG-keurmerk staat voor betrouwbaarheid, kwaliteit en garantie. Wij moeten aan strenge eisen voldoen om lid te zijn. Door regelmatige controles wordt erop toegezien dat wij hieraan ook blijven voldoen.
Inruil is echter wel mogelijk, wij geven goede inruil prijzen.
Bel voor een afspraak of kom bij ons langs. Onze gegevens vindt u op deze pagina.
Kijk op onze website vortkamp.nl voor de uitgebreide fotoreportage. Bent u nieuwsgierig geworden naar ons bedrijf? Volg ons op Facebook en Instagram !
Al onze auto's zijn dealer onderhouden (uitgezonderd inruilauto's) De volledige onderhoudshistorie is altijd aanwezig
De kilometerstand is gegarandeerd d.m.v. de onderhoudsboekjes en de Nationale Auto Pas (N.A.P.)
Bij ons vindt u altijd de meest populaire, courante en complete uitvoeringen/modellen!
Specialist op gebied van Volkswagen, Audi, Seat, Skoda en Cupra
Financieren en leasen is bij ons geen enkel probleem en tegen zeer scherpe tarieven.
Kom dus snel langs voor de auto van uw dromen.
De koffie staat klaar, graag tot ziens bij Vortkamp Enschede Midzomerweg 18 Enschede 053-7400260 of 0641778740
Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is Vortkamp Enschede niet aansprakelijk voor verkeerde opties of fouten in de advertentie. Ontdekt u toch een fout? Meld het ons!
Technische info
- Mild-Hybride 110 kW (Motor 1,5 L - 110 kW eTSI ACT)
- Carrosserie: 5-deurs
- Transmissie 7 versnellingen - Dubbelkoppeltransmissie DSG
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.