Volkswagen Golf Plus 1.9 TDI Comfortline H6
€ 2.850,-
Bouwjaar | 03-02-2009 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 328.695 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 39-HJR-6 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.896 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-02-2009 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 328.695 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 39-HJR-6 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.896 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Solide Autohandel |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Almeloseweg 192 |
Postcode | 7614 LB |
Plaats | Mariaparochie |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 18104949 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.solideautohandel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 11,7 s
Topsnelheid: 183 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4302 x 1759 x 1592 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.373 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.473 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 730 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 151 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Staat
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 400 - € 426 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
We can make the export documents:
- Export document €30
- insures 2 weeks €100
Total document export for drive €130 euro
Wij krijgen elke dag nieuwe auto's binnen voor de export en handel! Wij verkopen auto's onder de marktwaarde voor export en handel prijzen!
Wilt u als particuliere klant een auto uit onze voorraad kopen? Dan is dit volledig op eigen risico zonder enkele vorm van Garantie! Daar is de prijs ook naar! Er zit dus geen onderhoud en garantie inbegrepen. Ook kan de prijs verschillen voor de particuliere markt omdat sommige auto's rest BPM hebben.
OPENINGSTIJDEN:
MAANDAG T/M VRIJDAG: 09:30 TOT 16:30.
ZATERDAG: 11:00 tot 16:00
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf Plus | Nieuw en toch vertrouwd
Het is geen MPV, maar ook geen gewone Volkswagen Golf. De Golf Plus houdt het midden tussen een gewone personenauto en een familiebusje. En met dat concept is Volkswagen al jaren succesvol. Maar met de komst van de nieuwe Volkswagen Golf, is het nu ook tijd voor een nieuwe Golf Plus. En hier is 'ie dan: de vernieuwde Golf Plus.
Nieuw en toch vertrouwd, zo is de vernieuwde Volkswagen Golf Plus het beste samen te vatten. En dat is precies zoals VW het bedoelde. Het sterke punt van de Golf+ is de ruimte en het vertrouwde gevoel
Plus
- alle voordelen van een Golf
- vlotte en zuinige 1.4 TSI motor
- alle voordelen van een MPV
Min
- sober en fantasieloos interieur
- forse prijs
Conclusie
Nieuw en toch vertrouwd, zo is de vernieuwde Volkswagen Golf Plus het beste samen te vatten. En dat is precies zoals Volkswagen het bedoelde. Het sterke punt van de Golf Plus is dat deze auto de ruimte en veelzijdigheid van een MPV benadert, maar er uitziet als een vertrouwde Golf. Bovendien rijdt de Golf Plus als een gewone Golf. Dat geldt voor het weggedrag, maar ook voor de prestaties en het verbruik.
In tegenstelling tot de geheel nieuwe Golf VI hatchback, betreft deze nieuwe Golf Plus slechts een facelift. De auto ziet er nu even modern uit als de Golf VI en biedt deels dezelfde nieuwe techniek. Kortom: nieuw en toch vertrouwd.