Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline

€ 9.999,-

Bouwjaar 19-09-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 163.151 km
Deuren 5
Kenteken JR-849-F Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Algemeen

Bouwjaar 19-09-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 163.151 km
Deuren 5
Kenteken JR-849-F Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Robers AutoBedrijf
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Steenzoutweg 21M
Postcode 7554 RN
Plaats Hengelo
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 24318359 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.robersautobedrijf.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 9,3 s
Topsnelheid: 203 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 4357 x 1799 x 1491 cm
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.147 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.247 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 620 kg)

Interieur
Interieur: hardCoal, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 123 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Deze VOLKSWAGEN GOLF heeft een APK tot 19/09/2024 en een lage aantoonbare kilometerstand van 163.151KM.

De technische staat is goed waarbij onlangs nog EEN KLEINE BEURT is uitgevoerd.

Goed om te weten is dat deze Golf een distributieketting heeft welke niet perse periodiek vervangen dient te worden.

Er rusten goede remmen met 4-seizoens banden op stoere 18 inch originele lichtmetalen velgen. De spiegelkappen zijn piano black uitgevoerd. De wagen heeft veel luxe opties aangezien het een Highline uitvoering betreft.

Uitvoering: Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline 122PK

Opties onder andere:
- Stoelverwarming
- ParkPilot (automatisch parkeren)
- Start-Stop systeem
- Elektrische handrem met hill-hold systeem
- Airconditioning met Climate Controle
- Multifunctioneel stuurwiel
- Parkeersensoren voor en achter
- Elektrische ramen voor en achter
- Scherm met bluetooth en navigatie
- Bochtverlichting
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels en verwarmbaar
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Lichtmetalen velgen
- Mistlamp voor en achter
- Regensensor en lichtsensor

= Bedrijfsinformatie =

We doen ons best om deze auto voor u te omschrijven, maar het beste ervaart u hem als hij voor u staat. Een proefrit is dan ook vanzelfsprekend, in overleg zelfs in de avond en zaterdag / zondag. Neemt u snel telefonisch contact met ons op? Wij werken alleen op afspraak. Inruil is in overleg bijna altijd mogelijk; vraag naar de mogelijkheden.

Bel naar 0624318359 voor meer informatie.

Robers Autobedrijf in Hengelo probeert altijd het ene stapje meer te doen. Hoe accuraat wij ook proberen te zijn, het kan voorkomen dat er een fout zit in de gegevens. Mocht u twijfelen aan de juistheid of een fout ontdekken, dan horen wij dit graag. Wij controleren het graag voor u. Controleer de opties altijd goed voordat u een auto koopt. Bekijk ook onze andere occasions op onze eigen website www.robersautobedrijf.nl voor meer (scherpere) foto's.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie