Volkswagen Golf 1.4 TSI 140Pk ACT Highline Panorama ACC Navi Xenon Keyless

€ 10.499,-

Bouwjaar 07-03-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 199.031 km
Deuren 2
Kenteken RF-591-Z Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Volkswagen Golf 1.4 TSI 140Pk ACT Highline Panorama ACC Navi Xenon Keyless


€ 10.499,-

Algemeen

Bouwjaar 07-03-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 199.031 km
Deuren 2
Kenteken RF-591-Z Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam V-Max Auto's & Tuning
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Van der Hoopweg 25
Postcode 7602 PJ
Plaats Almelo
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 50734329 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.v-maxautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 212 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 4255 x 1799 x 1452 cm
Wielbasis: 2.637 cm
Inhoud laadruimte: 380/1.270 l

Gewichten
Ledig gewicht: 1.170 kg
Laadvermogen: 610 kg
GVW: 1.780 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 630 kg)
Max. dakbelasting: 75 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 112 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Overige informatie
Bandenmaat: 205/55R16

Een gemiddeld verbruik van 1 op 20? Ja dat haalt ze op haar gemak. Sterker nog: U moet wel behoorlijk sportief gaan rijden als u met deze Duitse schoonheid meer zou willen verbruiken. Niet dat wij graag willen dat u dit als een nieuwe uitdaging gaat zien natuurlijk ;). We hebben weer een zeer fraaie, zeer frisse, en zeer complete middenklasser binnen uit de stallen van de VAG groep. Een van de meest verkochte auto's wereldwijd. Ja het gaat hier inderdaad over een Volkswagen Golf. Een Vw Golf 7 1.4 TSI ACT Highline Edition van bj. 2013. om precies te zijn. Zeer fraaie auto met uitstraling en rijden doet ze ook geweldig. Zeer goed onderhouden auto inclusief onderhoudshistorie. Heeft netjes alle beurten gehad conform schema, en bovendien heeft ze pas nog een onderhoudsbeurt gehad, dus dat wordt de eerste tijd alleen rijden en genieten van haar fijne rijeigenschappen. Zeer complete uitvoering met bijzonder veel opties. Zoals we het inmiddels wel weten, is de Golf altijd al een verkoopsucces geweest en dat is niet zomaar. Reden hiervoor hoeven we waarschijnlijk niet uit te leggen. Onze fijne Duitse oosterburen hebben nou eenmaal patent op goede auto's met een fraai uiterlijk en erg goede rijeigenschappen. Indien gewenst kunnen we haar ook nog voorzien van een OBD tunings krachtkuurtje waardoor haar vermogen zal stijgen naar een heerlijke 165Pk-300Nm. Erg complete Highline uitvoering die met heel veel extra opties is uitgerust, zoals: Panoramadak, Acc Active Cruise Control, Grootbeeld Navigatie, Alcantara sportinterieur, Pdc Parkeersensoren V+A, Touchscreen Multimedia incl. Bluetooth, Sportonderstel, Climate/Cruise Control, Keyless entry/start, etc. etc. Apk tot 10-03-2025. Kilometerstand 199.031.

Nap Certificaat/Tellerkaart, 2 sleutels en alle boekjes zijn aanwezig.

Huidige Prijs €10.499 = Internet Meeneemprijs. Inruil is mogelijk tegen handelsprijzen.

= Bedrijfsinformatie =

Mocht u interesse hebben in 1 van de door ons aangeboden occasions, adviseren wij u om ons eerst te contacteren alvorens u naar ons toe komt.

Tot 12 maanden garantie behoort tot de mo

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie