Volkswagen Golf Cabriolet 1.8 Trendline
€ 3.250,-
Bouwjaar | 07-01-2000 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 34.878 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 79-DT-ZN Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.781 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-01-2000 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 34.878 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 79-DT-ZN Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.781 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autovakmeester Wagemans |
Contactpersoon | Wim Wagemans |
Adres | Bathmenseweg 21 |
Postcode | 7434 PW |
Plaats | Lettele |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)570 - 551603 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wimwagemans.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/60 R14
Acceleratie (0-100): 15,5 s
Topsnelheid: 163 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 408 x 170 x 143 cm
Wielbasis: 248 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.115 kg
Laadvermogen: 485 kg
GVW: 1.600 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 185 g/km
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 10,9 l/100km (1 op 9,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Garantie Gebruikt (inbegrepen): Garantie gebruikt Drie Maand
Dit afleverpakket bevat: Drie maand garantie gebruikt
- Afleverpakket met 3 Maand garantie (€ 295 meerprijs): Drie maand of 10.000 km garantie.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Garantie Gebruikt"): BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Afleverings beurt, minimaal 10 maand apk., Tank kwart gevuld, Tenaamstellen, Wasen en reinigen.
Kom gerust langs om deze prachtige auto te bezichtigen of om een proefrit te maken.
Om teleurstellingen te voorkomen raden wij u aan om eerst te bellen voordat u langskomt.
Al onze voertuigen onder €.4500.00 worden afgeleverd met 3 maanden AUTOVAKMEESTER Wagemans Garantie en afleverkosten van €.295,00
kilometerteller is vervangen bij 176835 km door een kilometerteller met een km stand van 31047 km
deze staat nu op 34878 km dus de auto heeft in totaal 180666 km gelopen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.