Volkswagen Golf Cabriolet 1.8 Trendline ZWART/16INCH/VEEL
€ 4.950,-
Bouwjaar | 05-02-1999 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 2.199 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | XS-TF-97 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.781 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-02-1999 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 2.199 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | XS-TF-97 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.781 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Harbers |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Argonstraat 7 |
Postcode | 7463 PD |
Plaats | Rijssen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 24662040 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoharbers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Cabriolet
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Acceleratie (0-100): 15,5 s
Topsnelheid: 163 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4181 x 1682 x 1410 cm
Wielbasis: 248 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.130 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.230 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 185 g/km
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 10,9 l/100km (1 op 9,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
In zeer nette staat en roestvrije Golf 1.8 cabriolet 55kw/75PK benzine, Handgeschakeld 5 versnellingen, bouwjaar 1999, zwart, 2199 km (Totaal 302.199km, bij deze types gaat de tellerstand bij 299.999 weer op 0). Door de jaren heen veel aan vernieuwd waaronder een compleet nieuwe cabrioletkap en op technisch gebied veel nieuwe onderdelen o.a. compleet nieuwe koppeling, veren en schokdempers, voorschermen, uitlaat, distributieriem + waterpomp, radiateur, remklauwen rondom enz. Keurige auto, ook de bestuurdersstoel is zonder instapschade. Voorzien van o.a. Stuurbekrachtiging, 16 inch sportvelgen, sportonderstel, sportinterieur, lederen stuurwiel, bumpers en spiegels in carrosseriekleur enz.
= Bedrijfsinformatie =
Harbers Auto's is een familiebedrijf met vele jaren ervaring van de in- en verkoop van voertuigen. Inruil van uw huidige auto is altijd bespreekbaar en tevens kopen wij ook graag uw huidige auto in. Wij zijn RDW Erkend en u krijgt direct uw geld en een vrijwaring. Onze voorraad is wisselend en voordat u komt graag even bellen om teleurstellingen te voorkomen. Ook zijn wij regelmatig onderweg om nieuwe voorraad in te kopen.
De koffie staat altijd klaar en u bent van harte welkom.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.