Volkswagen Golf 1.8-5V TURBO GTI APPROVED TRACK-CAR SPARCO SPRINT / ROLKOOI
€ 2.990,-
Bouwjaar | 01-09-1999 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 302.258 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 07-PP-TP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.781 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-09-1999 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 302.258 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 07-PP-TP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.781 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoPartner Twente |
Contactpersoon | Pieter van de Ven |
Adres | Hanzestraat 12 |
Postcode | 7622 AX |
Plaats | Borne |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)74 - 3577564 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autopartnertwente.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Bedankt voor uw interesse in een van onze occasions!
Om teleurstellingen te voorkomen bij voorkeur even contact voor u vertrekt of de auto er nog staat, op verzoek reserveren wij dan de auto als u onderweg bent, voor langere periode is niet mogelijk.
?, Telefoon + WhatsApp €+31 - 074 - 357 75 64 ?,
( Voor inruil-taxatie en meer gegevens bereikbaar tussen 09:00 en 22:00 )
Op verzoek maken wij via WhatsApp voor u een uitgebreide video van het voertuig met draaiende motor zodat u een gedetailleerd inzicht krijgt: dus geen verrassingen !
Bijkomende kosten aankoop gebruikte auto
Elke import auto ? 22,50 verwijderingsbijdrage. Elke auto ? 12 tenaamstellingskosten
Pakket 1 :
Minimaal 6 maanden APK / Afleveringscontrole/ Schoonmaken / rest bpm
invoerkosten / transportkosten
?195
Pakket 2 ( pakket 1 + ) :
Nieuwe Apk
Olie en Filter
Airco Service Beurt
3 maanden 50% APT garantie
3 maanden garantie motor en versnellingsbak
? 395,00
? Alle inruil mogelijk, taxatie bij voorkeur op onze locatie
? Financieren mogelijk vanaf ? 1.500,- via onze financieringspartner. Offerte? 0546 - 53 89 80
? Kilometerstand gegarandeerd
? Transparant
? 6 - 12 - 24 maanden landelijke Autotrust-garantie tegen meerprijs ( max 12 jaar oud + max 200.000 km)
? ZONDAG OF BUITEN WERKTIJD OPEN OP AFSPRAAK
Openingstijden:
Maandag 13:00 - 17.30
Di. t/m Vr. 09:00 €? 17:30
Zaterdag 10:00 - 16:00
Zon- en Feestdagen en buiten openingstijden: Op afspraak mogelijk
Facebook: AutoPartnerTwenteNL / Instagram: AutoPartnerTwente
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.