Volkswagen Golf Cabriolet 1.4 TSI|Leer|Stoelverw|Clima|Navi
€ 9.890,-
Bouwjaar | 22-03-2013 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 119.884 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | GJ-172-F Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-03-2013 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 119.884 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | GJ-172-F Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Holten B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Handelsweg 38 |
Postcode | 7451 PJ |
Plaats | Holten |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)548 - 227300 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoholten.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 216 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 425 x 178 x 142 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.384 kg
Laadvermogen: 536 kg
GVW: 1.920 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 670 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 150 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Rijk uitgeruste en goed onderhouden Volkswagen Golf Cabriolet 1.4 TSI. Uitgerust met o.a. Lederen bekleding, Stoelverwarming, Climate control, Navigatie en meer! Incl. onderhoudshistorie en 2 sleutels!
Prijs: €9.890
= Bedrijfsinformatie =
Wij rekenen géén afleverkosten en adverteren met all-in prijzen!
Bel ons gerust voor meer info op telefoonnummer: 0548 227 300
Inruil van uw huidige auto, lease en financiering zijn mogelijk. De vermelde prijs is een internet meeneemprijs. Garantie altijd tegen meerprijs. Wilt u langskomen dan vragen wij u om ons te bellen voor een afspraak, zodat u zeker weet dat de auto van uw keuze nog beschikbaar is.
Auto Holten B.V.
Handelsweg 38
7451 PJ Holten
Tel: 0548 227 300
E-mail: info@autoholten.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.