Volkswagen Golf Cabriolet 1.2 TSI BlueMotion

€ 8.450,-

Bouwjaar 16-07-2012
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 174.985 km
Deuren 2
Kenteken 94-XRB-7 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Volkswagen Golf Cabriolet 1.2 TSI BlueMotion


€ 8.450,-

Algemeen

Bouwjaar 16-07-2012
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 174.985 km
Deuren 2
Kenteken 94-XRB-7 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Renz
Contactpersoon Gerrit Rook
Adres Industrieweg 10
Postcode 8263 AC
Plaats Kampen
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)38 - 3314701 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autorenz.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2011 - 2016
Modelcode: VI, 5K

Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 186 km/u

Maten
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.321 kg
Laadvermogen: 529 kg
GVW: 1.850 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 610 kg)

Interieur
Interieurkleur: Titaanzwart
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 132 g/km
Fijnstofuitstoot: 2,6 mg/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)

Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard:  Geldige APK, en onderhoudsbeurt

Hele luxe mooie en zeer goed onderhouden cabriolet met onderhoudsboeken en twee sleutels afgeleverd met nieuwe apk en afleverbeurt zonder verder bijkomende kosten.
Voor vragen bel mail of kom gewoon gezellig even naar onze showroom om de auto in alle rust te bekijken en voor het maken van een proefrit als u dit wilt.

Met zijn elegante vormgeving en aangename interieur omgeving, is deze Volkswagen Golf Cabriolet in elk opzicht van topklasse, typisch voor echte Duitse auto's. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Golf Cabriolet, bijvoorbeeld. In deze auto vindt u een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Een goede zithouding is wel zo prettig. Daarom is deze auto voorzien van comfortstoelen. Een aantrekkelijke optie is het elektrisch bedienbare cabriodak, waarmee u eenvoudig kiest tussen open of gesloten rijden. Brandstof gebruiken als u stilstaat? Da's pas zonde. Daarom zorgt het start-stopsysteem dat de motor alleen werkt als u echt rijdt. Ook sportonderstel, adaptieve mistlampen, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bediende ramen, metallic lak en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging horen tot de voorzieningen op deze auto.

Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra. Waarheen gaat de reis? Het navigatiesysteem met harde schijf brengt u trefzeker ter plekke! De electronic climate control zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. Boem is ho? Niet bij deze Volkswagen Golf Cabriolet. De piepjes van de parkeersensoren waarschuwen u op tijd voor obstakels. Om de veiligheid onderweg te verhogen, heeft deze Volkswagen zowel een automatisch inschakelbare verlichting als een regensensor aan boord, zodat hij zelf de verlichting en de ruitenwissers kan inschakelen. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van cruise control, lederen stuur en

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie