Volkswagen Golf 1.5 TSI Highline
€ 18.950,-
Bouwjaar | 2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 101.796 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-563-HZ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 101.796 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-563-HZ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Hekwolter of Hekhuis |
Contactpersoon | Marijn Hekwolter of Hekhuis |
Adres | Bosweg 11 |
Postcode | 7651 LN |
Plaats | Tubbergen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)546 - 623377 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | autohekwolter.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Op zoek naar een stijlvolle en krachtige hatchback? Dan is deze Volkswagen Golf 1.5 TSI Highline uit 2019 wellicht de perfecte match voor jou. Met zijn zwarte exterieur en strakke lijnen trekt deze auto direct de aandacht.
Laat je verrassen door de krachtige benzine motor met een vermogen van 131 PK. De Volkswagen Golf is voorzien van allerlei handige opties die het rijden nog comfortabeler maken. Zo beschikt deze uitvoering over extra getint glas achter, wat niet alleen zorgt voor een stoere uitstraling maar ook voor meer privacy en bescherming tegen zonlicht.
Het navigatiesysteem full map zorgt ervoor dat je altijd de juiste route vindt, waar je ook naartoe gaat. Met Apple Carplay/Android Auto kun je eenvoudig je smartphone verbinden met het infotainmentsysteem van de auto, zodat je altijd verbonden blijft en je favoriete muziek kunt afspelen. Daarnaast is de Golf uitgerust met een automatische airconditioning, want comfort tijdens het rijden is natuurlijk essentieel.
Het multifunctionele stuurwiel zorgt ervoor dat je alle belangrijke functies binnen handbereik hebt, zonder afgeleid te worden van de weg. Met 5 deuren is deze hatchback bovendien praktisch in gebruik en biedt voldoende ruimte voor passagiers en bagage.
Met een kilometerstand van 101796 ben je verzekerd van een betrouwbare tweedehands auto die nog vele kilometers met je mee kan rijden. De metallic lak zorgt voor een luxe uitstraling en laat de Golf extra glanzen in de zon.
Ben jij op zoek naar een betrouwbare en comfortabele auto met een sportieve uitstraling? Neem dan contact met ons op voor meer informatie over deze Volkswagen Golf 1.5 TSI Highline uit 2019. Tel.0546-623377.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.