Volkswagen Golf 2.0 TSI 4Motion R

€ 34.950,-

Bouwjaar 18-05-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 101.773 km
Deuren 5
Kenteken L-378-ND Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 228 kW (311 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI 4Motion R


€ 34.950,-

Algemeen

Bouwjaar 18-05-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 101.773 km
Deuren 5
Kenteken L-378-ND Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 228 kW (311 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Wereldmeester Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Het Poolman 8
Postcode 7545 LX
Plaats Enschede
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 44439522 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.wereldmeesterautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (gelijk)
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 4,6 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 4263 x 1790 x 1442 cm
Wielbasis: 2.626 cm
Inhoud laadruimte: 343/1.233 l

Gewichten
Ledig gewicht: 1.427 kg
Max. dakbelasting: 75 kg

Interieur
Interieurkleur: darkGray
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 160 g/km
Energielabel: G

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Informeer naar de financial lease-mogelijkheden

Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie

Overige informatie
Bandenmaat: 225/40R18
Bandenprofiel: 90%
Bandenprofiel achter: 90%

Nieuw bij ons binnen!!

Deze prachtige en bomvolle Golf 7.5 R 2.0 TSI afkomstig van de 2e eigenaar.
De Golf is compleet dealer onderhouden met alles aantoonbaar.
Unieke nette auto zonder OPF, niet gechipt of getuned!

NIEUW MODEL , MODEL 2018 , FACELIFT! Een uniek exemplaar; deze origineel Duits geleverde, in prachtige staat verkerende Volkswagen Golf 7.5 310pk DSG Automaat 5-Deurs! Afkomstig van de 2e eigenaar en uiteraard volledig VW dealer onderhouden inclusief compleet sluitende documentatie met Dealer gecontroleerde tellerstand van 101.773km. In de perfecte uitvoering, half Alcantara sportstoelen, een Origineel Virtual Cockpit en natuurlijk het Panoramisch glazen schuif-/kanteldak.

Voorzien van opties zoals: DSG AUTOMAAT, 4 Motion / 4-wielaandrijving, 5-Deurs, Active Info Display / Virtual Cockpit, Panoramisch glazen schuif-/kanteldak, Grijs Alcantara R sportstoelen met verstelbare lendensteun, Stoelverwarming, 19inch LM R Pretoria velgen, Rear View , Achteruitrijcamera, Parkeersensoren voor- & achterzijde, LED dagrijverlichting, LED Plus Matrix koplampverlichting, 3D Dynamische knipperlichten, LED achterlichten, Coming-/Leaving Home, Navigatiesysteem Discover PRO, Bluetooth, DynAudio Soundsysteem, APP Connect , Apple CarPlay / Android Auto, QI inductief opladen smartphone, DCC / Dynamic Chassis Control - Instelbare schokdemperregeling, Instelbare rijprofielinstellingen, Uitlaatklep / Motorsound regelbaar, Zwarte hemelbekleding, Lederen 3-spaaks afgevlakt R sportstuurwiel, DSG F1 schakelflippers, ACC / Adaptieve Cruise Control, Blind Spot Detection / Dodehoeksensor, Spiegelpakket - Elektrisch inklapbare buitenspiegels, Automatisch dimmende binnenspiegel, Licht- & zichtpakket, Infrarood verwarmbare voorruit, Elektrische ramen voor- & achterzijde, Climate Control Dual-zone, Interieur sfeerverlichting, RVS instaplijsten incl. verlichting, Privacy Glass, RVS pedalen, Mat aluminium buitenspiegel kappen, Alarmsysteem fabri

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie