Volkswagen Golf 3.2 R32 orgineel NL
€ 21.845,-
Bouwjaar | 22-02-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 157.111 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 81-SL-LP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 3.189 cc |
Vermogen | 185 kW (252 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-02-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 157.111 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 81-SL-LP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 3.189 cc |
Vermogen | 185 kW (252 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Veld Automobielbedrijf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kallenkote 82 |
Postcode | 8345 HJ |
Plaats | Kallenkote |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)521 - 513309 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.automobielbedrijf-veld.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt 2005 - dec 2008
Modelcode: V, 1K
Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 6,5 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 425 x 176 x 151 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.485 kg
Laadvermogen: 565 kg
GVW: 2.050 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 259 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,8 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik in de stad: 15 l/100km (1 op 6,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 8
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
auto heeft her inslag chassisnummer gehad
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij Automobielbedrijf Veld, sinds 1967 zijn wij een familiebedrijf voornamelijk gespecialiseerd in Opel.
U kunt bij ons terecht voor onderhoud,APK, Airco service, Uitlijnen,, in en verkoop van jong gebruikte auto's.
Sinds 2012 hebben wij de beschikking over een super moderne werkplaats met de nieuwste apparatuur.
vanaf oktober 2016 hebben wij ook onze eigen poets afdeling binnen ons bedrijf,dus alles binnen hand bereik.
Wij leveren al onze auto's boven de 4750 euro standaard af met een nieuwe APK, grote beurt , gepoetst en met 12 maanden Bovag garantie.
Voor de auto's onder de 4750 euro geld : nieuwe APK , een beurt en garantie op maat ( in overleg met de klant , Mits anders aangegeven in de advertentie ! )
Wij rekenen GEEN afleverkosten !
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.