Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI PERF. PANO DYNAUDIO CAMERA LEDER TREKH.
€ 17.950,-
Bouwjaar | 01-10-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 176.447 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZN-944-H Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 169 kW (230 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-10-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 176.447 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZN-944-H Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 169 kW (230 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mentink Auto's |
Contactpersoon | Aron Mentink |
Adres | Boerhaar 26 |
Postcode | 8131 SW |
Plaats | Wijhe |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)570 - 572206 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mentinkautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Zeer complete Golf GTI performance
Voorzien van compleet RVS uitlaat systeem met race kat en andere inlaat, getuned naar 300 pk
Gedocumenteerd onderhoud;
26-06-2023 bij 165.856 km kleine beurt incl DSG-service
27-01-2023 bij 163.289 km kleine beurt
24-11-2021 bij 154.576 km kleine beurt incl remolie service
24-01-2021 bij 137.584 km grote beurt incl DSG-service
24-08-2020 bij 127.208 km kleine beurt
26-10-2018 bij 89.479 km kleine beurt
16-08-2018 bij 83.131 km grote beurt
29-12-2017 bij 71.339 km kleine beurt incl remolie service
17-08-2017 bij 63.58 km grote beurt incl DSG-service
14-02-2017 bij 53.482 km kleine beurt
18-08-2016 bij 41.774 km kleine beurt
25-05-2016 bij 35.575 km kleine beurt
24-08-2015 bij 29.292 km kleine beurt
Het is raadzaam om voor vertrek even contact op te nemen om teleurstellingen te voorkomen. Bezichtigingen en proefritten op afspraak.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.