Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI DSG Panorama/ACC/Dyn Audio

€ 19.995,-

Bouwjaar 02-10-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 130.053 km
Deuren 5
Kenteken Z-857-KV Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 161 kW (219 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI DSG Panorama/ACC/Dyn Audio


€ 19.995,-

Algemeen

Bouwjaar 02-10-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 130.053 km
Deuren 5
Kenteken Z-857-KV Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 161 kW (219 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Willems Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Stationsweg 24
Postcode 7731 AX
Plaats Ommen
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 55016571 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.willems-automotive.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Volkswagen Golf GTI aangeboden, full optie.
Waaronder: Panoramadak, Dyn Audio en adaptieve cruise control.

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI DSG Panorama/ACC/Dyn Audio


- Kenteken: Z-857-KV
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 31-10-2025
- Tellerstand: 130053 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2014
- Transmissie: Automaat 6-traps
- Kleur: zwart Metallic
- Bekleding: Leder/Alcantara
- Kleur interieur:
- Interieurnaam: GTI
- Motorinhoud: 1984 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CHH
- Vermogen: 162 kW / 221pk
- Ledig gewicht: 1292 kg
- Max. trekgewicht: 1600 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.4 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 190 - 207 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Pakket: Executive Plus pakket

- Alarm klasse 3
- Alarmsysteem
- Apple Carplay/Android Auto
- Audio-navigatie full map + hard disk
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map + hard disk
- Spraakbediening
- Vermoeidheids herkenning

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Achteruitrijcamera
- Bi-xenon koplampen adaptief
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakspoiler
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch glazen panorama-dak
- Getint glas
- Keyless entry
- Kleur zwart
- LED achterlichten
- Lichtmetalen velgen 19"
- Mistlampen voor
- Panoramadak
- Park Distance Control
- Parkeer assistent
- Parkeersensor voor en achter
- Sperdifferentieel
- Sportonderstel
- Sportvelgen
- Warmtewerend glas

Infotainment

- Audio installatie premium
- Audioinstallatie met CD-speler
- Dyn Audio
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map + hard disk
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Cruise control adaptief
- Electronic climate control
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Interieur voorverwarming/(koeling)
- Leder-Alcantara stoelen
- Lederen stuurwiel
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Microvezel bekleding
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Sportstoelen
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen verwarmd

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots herkenning en activatie
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- LED mis

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie