Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI 116PK AUT. HIGHLINE PANORAMADAK/ NAVI/ CAMERA/ PRIVACY GLAS
n.o.t.k.
Bouwjaar | 09-01-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 85.934 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-996-DP Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI 116PK AUT. HIGHLINE PANORAMADAK/ NAVI/ CAMERA/ PRIVACY GLAS
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 09-01-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 85.934 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-996-DP Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Stegeman B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Edisonstraat 7 |
Postcode | 7575 AT |
Plaats | Oldenzaal |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)541 - 513612 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-stegeman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep 2018 - jul 2019
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 467 x 180 x 150 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.230 kg
Laadvermogen: 650 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 660 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 152 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Schitterende Golf variant met o.a. elektrisch bedienbaar panoramadak, cruise control adaptief, led dagrijverlichting, 17 inch velgen, full map navigatie, regen en lichtsensor, parkeersensoren voor en achter, achreruit rij camera, metallic lak, bluetooth carkit en audiostreaming, trekhaak, automatische parkeerrem, keyless go en entree, privacy glas enz.. enz...
* Schitterende Golf met alle historie, prijs is geheel rijklaar en inclusief 1 jaar garantie !!
Het interieur van deze Volkswagen Golf Variant beschermt jouw als een veilige cocon. Het onderstel is ontworpen om de scherpste bochten en de slechtste wegen aan te kunnen en de motor reageert alert op ieder commando. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Golf Variant ziet er dan ook uit als nieuw. Hij heeft een benzinemotor en een automatische transmissie. 's Winters op pad gaan kan een behoorlijke uitdaging zijn. Daarom is deze Volkswagen Golf Variant voorzien van weldadige verwarmbare voorstoelen. Natuurlijk zijn de sportstoelen super functioneel als het rechterpedaal ingetrapt wordt. Maar ook voor het uiterlijk doen ze veel! Laat de zon maar schijnen door het elektrisch bediende glazen panoramadak. Pak aan, 't is winter! Zo'n verwarmd stuurwiel is dan bijzonder prettig! De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor u rijdt. Functies activeren en storingen opsporen? Bij deze auto gaat het eenvoudig via uw smartphone. Overal en altijd. Er is geen bestemming die het aanwezige full map navigatiesysteem niet kent. Dat rijdt lekker! Te weinig afstand tussen u en de achterligger? De sensoren registreren het direct en de achteropkomend verkeer waarschuwing geeft een signaal. Automatische airconditioning regelt volautomatisch de temperatuur. U kiest de gewenste temperatuur en het systeem doet de rest. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn parkeersensoren achter, regensensor, keyless entry,
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.