Volkswagen Golf Variant 1.6-16V Comfortline AIRCO APK TOT 31-03-2025
€ 1.699,-
Bouwjaar | 20-09-2002 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 259.560 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 72-JX-GX Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-09-2002 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 259.560 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 72-JX-GX Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Discount Zwolle |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Voltastraat 27 |
Postcode | 8013 PM |
Plaats | Zwolle |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 14503808 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.adz-zwolle.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 440 x 174 x 149 cm
Wielbasis: 252 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.229 kg
Laadvermogen: 611 kg
GVW: 1.840 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 168 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,4 l/100km (1 op 10,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Staat
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn meestal aanwezig maar werken graag op afspraak om teleurstelling te voorkomen. U kunt ons altijd telefonisch bereiken voor een afspraak of om een kijkje te nemen in onze wagenpark / showroom !!!
Verse koffie staat altijd klaar.
Wij hebben altijd meer goede en betaalbare auto's op voorraad.
Kijk op onze site voor de actuele aanbiedingen.
E-mail: info@adz-zwolle.nl
Internet : www.adz-zwolle.nl / www.autodiscountzwolle.nl
Tel: 0614503808
Wij zijn gevestigd in Zwolle (Industrieterrein Marslanden)
Adres:
Voltastraat 27
8013 PM Zwolle
-AutoDiscountZwolle, het adres voor een goede en betaalbare auto.
-Geen afleveringskosten.
-Garantie in overleg.
-Aangesloten bij VWE en een RDW erkend bedrijf.
U bent van harte welkom
Graag eerst even bellen om teleurstelling te voorkomen.
Tel 06-14-50-38-08
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.