Volkswagen Golf 1.4 e APK inruil mogelijk lees advertentie
€ 2.000,-
Bouwjaar | 16-05-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 165.475 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 42-XG-NR Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 59 kW (80 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-05-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 165.475 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 42-XG-NR Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 59 kW (80 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | PEHO AUTO SERVICE TWENTE BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zwarteland 30D |
Postcode | 7482 DA |
Plaats | Haaksbergen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 30302001 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 13,9 s
Topsnelheid: 168 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 176 x 149 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.128 kg
Laadvermogen: 642 kg
GVW: 1.770 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 610 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 165 g/km
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Golf 5 1.4 met nieuwe apk
lak dak en links achter niet mooi zie foto's
vandaar deze lage vaste prijs.
inruil is mogelijk
* Inkoop en Verkoop
* Import en Export
* Export documenten ( met of zonder 14 daags kenteken incl. groene kaart)
bel voor een bezichtiging of vrijblijvende proefrit
06 30 30 2001
Auto's zijn alleen te bezichtigen op afspraak
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.