Volkswagen Golf 1.4 FSI Businessline | Airco | Navi

€ 2.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 19-04-2005
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 227.778 km
Deuren 4
Kenteken 88-RH-NJ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Volkswagen Golf 1.4 FSI Businessline | Airco | Navi


€ 2.450,-

Algemeen

Bouwjaar 19-04-2005
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 227.778 km
Deuren 4
Kenteken 88-RH-NJ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Armo Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres knoopshofte 13
Postcode 7605 AM
Plaats Almelo
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 34898880 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (handbediening)

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).

Technische informatie
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Tankinhoud: 55 liter

Prestaties
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 174 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.176 kg
Afmetingen (LxBxH): 4319 x 1759 x 1505 cm
Wielbasis: 258 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 17 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4

Staat
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 74 - € 83 per kwartaal

Armo Auto's biedt aan goed onderhouden Volkswagen Golf uit het jaar 2005 . De auto verkeert in een zeer nette staat en is voorzien van een volledig voertuigcheck incl reinigingsbeurt

wilt u deze auto in het echt bekijken ? bel ons dan voor een afspraak . Zo weet u zeker dat de auto aanwezig is .
Onze prijzen zijn gunstig geprijsde meeneemprijzen

Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend

Wij kunnen ten alle tijden de auto op naam zetten , hiervoor is geen postkantoor nodig .
Wij kunnen ook een RDW vrijwaring afgeven

Wij zijn ma t/m zat van 10:00 tot 17:00 uur geopend

Buiten onze openingstijden zijn wij altijd op afspraak geopend

De koffie staat klaar

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie