vorige 1 van 14 volgende

Volkswagen Golf 2.0 TFSI GTI DSG-F1 Open Dak|Navi|Xenon

€ 8.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-04-2005
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 182.437 km
Deuren 5
Kenteken X-313-BD Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TFSI GTI DSG-F1 Open Dak|Navi|Xenon


€ 8.750,-

Algemeen

Bouwjaar 29-04-2005
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 182.437 km
Deuren 5
Kenteken X-313-BD Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Barno Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Industriestraat 234
Postcode 7553 CX
Plaats Hengelo Ov
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 44223935 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.barnoautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 233 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 176 x 149 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.358 kg
Laadvermogen: 562 kg
GVW: 1.920 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 710 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
CO2-uitstoot: 191 g/km
Emissieklasse: Euro 4

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

Garantie
Garantie: 3 maanden

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Huisgarantie
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie (3 maanden garantie)

Zeer sportieve, nette en vooral goed onderhouden Volkswagen Golf GTI. Sportief, fijn, zeer snel en zeker een plaatje van een auto die ook nog in super staat verkeert. Betreft een 2.0 TFSI GTI uitvoering met maar liefst 200 PK en die geen tekorten komt aan luxe opties!

De Golf wordt bij aflevering voorzien van een Grote Onderhoudsbeurt (alle filterelementen, bougies en motorolie), Poetsbeurt & Nieuwe APK. Onderhoudsboek aanwezig en alle onderhoudsbeurten zijn afgestempeld en aantoonbaar van A tot Z.

Deze Golf is voorzien van vele luxe opties, Elektrische Open Dak, Stoelverwarming, Originele 17" velgen, DSG F1 flippers, Multifunctionele stuurbediening, Android Navigatiesysteem Full Map, Regensensor, Elektrische ramen, PDC achterzijde, Cruise Control, Lichtsensor, Climate control, Stoelverwarming, AUX, Bluetooth, Mistlampen, en nog veel meer!

Wij rekenen € 250,00 afleveringskosten inclusief Poetsbeurt en Nieuw APK. Al onze occasions worden grondig gepoetst zowel van binnen als van buiten voor aflevering.

Inruil is uiteraard mogelijk op handelsbasis. Wilt u weten wat u auto waard is, stuur dan gerust een email of whatsapp met foto's van u auto.

Om teleurstellingen te voorkomen adviseren wij u om te bellen voor uw komst. Wij zijn van maandag t/m Vrijdag geopend van 08:30 - 17:30. Zaterdag zijn wij geopend van 09:00 - 16:00. Wij zijn op Zondag alleen op afspraak geopend! Buiten onze openingstijden kunt u gerust bellen voor een afspraak.

Ondanks de zorg die besteed word aan de correcte invoer van de gegeven, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten in de advertentie.

Bezoek ook ons facebook pagina: www.facebook.com/barnoautos/

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie