Volkswagen Golf 1.8 TSI Navi Clima 5 Deurs

€ 10.295,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-09-2009
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 129.101 km
Deuren 5
Kenteken T-851-ZP Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 118 kW (161 pk)

Volkswagen Golf 1.8 TSI Navi Clima 5 Deurs


€ 10.295,-

Algemeen

Bouwjaar 01-09-2009
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 129.101 km
Deuren 5
Kenteken T-851-ZP Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 118 kW (161 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam RI Trading
Contactpersoon Ramy Matti
Adres Lenteweg 20 A
Postcode 7532 RB
Plaats Enschede
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 14294557 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ritrading.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (gelijk)
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Goed onderhouden Volkswagen Golf 1.8 TSI bouwjaar 2009. Voorzien van o.a. climate controle, blow off valve, cruise controle, lichtmetalen velgen, navigatie, bluetooth, stoelverwarming voor, elektrische ramen, centrale deurenvergrendeling met afstandsbediening, elektrisch verstelbare spiegels, etc etc.

Vrijwel al onze auto's zijn voorzien van een NAP en een onderhoudshistorie, op deze manier weten wij zeker dat we betrouwbare auto's kunnen afleveren.

Heb je interesse in een occasion? Heeft een bepaalde auto je aandacht getrokken? Je bent van harte welkom. Alleen zijn wij veel onderweg, waardoor je misschien wel voor een gesloten deur staat als je zomaar even langs komt. Bel daarom altijd even voor een afspraak. De Koffie staat niet klaar, maar wordt vers voor u gezet!

Deze advertentie is met de grootste zorg samengesteld om misverstanden of teleurstelling bij u of ons te voorkomen. Mochten er desondanks toch verschillen bestaan in de specificaties zoals in de advertentie weergegeven en de daadwerkelijke uitrusting van de auto dan kunnen hieraan geen rechten worden ontleend.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie