Volkswagen Golf 1.6 53 KW K6 123422 KM APK 2-9-2024
€ 2.475,-
Bouwjaar | 27-11-1986 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 123.422 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | RH-65-FH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.595 cc |
Vermogen | 53 kW (72 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-11-1986 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 123.422 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | RH-65-FH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.595 cc |
Vermogen | 53 kW (72 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Theo Sonder Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Eenhuisstraat 10 |
Postcode | 7665 PZ |
Plaats | Albergen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51184097 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Volkswagen Golf 1.6 53 KW K6 123422 KM APK 2-9-2024
- Kenteken: RH-65-FH
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 02-09-2024
- Tellerstand: 123422 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 1986
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs Metallic
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: grijs
- Motorinhoud: 1595 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 53 kW / 72pk
- Ledig gewicht: 825 kg
- Max. trekgewicht: 1200 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 67 - 73 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro Euro 0
Deze VW Golf rijd goed. Heeft een lichte parkeerbeschadiging aan rechter deur en dorpel. Ziet er verder keurig uit van binnen en buiten.
Het is een 1.6 I 53 KW 72 PK uitvoering met nog de 4 versnellingsbak.
Heeft origineel 123422 KM gereden met NAP Pas waarin een foutieve stand is verwerkt. Op 27-11-2014 is de stand 97183 KM goed ingevuld, op 27-11-2005 had er doorgegeven moeten worden 102266 maar is er foutieve doorgegeven 2266 KM Later is de KM stand wel weer goed maar door deze foutieve invoer staat hij bij de RDW als onlogisch oordeel verwerkt.
Heeft een APK tot 2-9-2024. ( sinds september 2022 is er na de keuring nagenoeg niet meer mee gereden).
Voor meer info 0651184097.
Theo Sonder Auto's
Eenhuisstraat 10
7665PZ Albergen
0651184097
info@theosonder.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.