Volkswagen Golf Variant 1.0 eTSI Life Business | Stoelverwarming | Digitaal dashboard | Keyless Go | Parkeercamera |
€ 33.945,- incl. BTW
Bouwjaar | 28-04-2023 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 19.412 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-862-TV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Volkswagen Golf Variant 1.0 eTSI Life Business | Stoelverwarming | Digitaal dashboard | Keyless Go | Parkeercamera |
€ 33.945,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 28-04-2023 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 19.412 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-862-TV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wensink Occasions Zwolle |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lippestraat 2 |
Postcode | 8028 PS |
Plaats | Zwolle |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)88 - 3835004 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wensink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2021
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 202 km/u
Maten
Breedte: 179 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.259 kg
Laadvermogen: 641 kg
GVW: 1.900 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 670 kg)
Interieur
Interieurkleur: Stof zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 122 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Servicepakket:
Geldige APK
Wensink App
Geavanceerde techniek, waarbij een verbrandingsmotor samenwerkt met een elektromotor, zorgt dat deze auto geweldige prestaties neerzet en toch zuinig is met brandstof. Dit is een Volkswagen Golf Variant uit 2023, hij heeft 19412 kilometer op de teller. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf Variant. De verwarmbare voorstoelen zijn voorzien van een massagefunctie, een weldaad voor rug en schouders in elk seizoen. Relaxt rijden? Dan zijn de comfortstoelen een regelrechte extra. Fijn plusje, zeker in de kille dagen, is het verwarmd stuurwiel. Bij de rijke uitrusting horen ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, trailer assistent, aluminium dakrailing, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.
Dankzij het digitale dashboard in deze auto kan u de interface van uw cockpit personaliseren. Nooit meer parkeerschade dankzij de achteruitrijcamera. Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor u rijdt. Zoals u van zo'n jonge auto mag verwachten, zijn hier ook de geavanceerde remote services aanwezig. Simpelweg met een app op uw smartphone controleert u op afstand de status van de auto en bedient u diverse functies. U kunt uw handen aan het stuur houden en uw ogen op de weg. Want het audiosysteem, met DAB-ontvangst, en het navigatiesysteem bedient u vanaf het stuurwiel. Deze auto is voorzien van kruisend verkeer detectie, automatische airconditioning, draadloos opladen, regensensor, automatisch dimmende binnenspiegel en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Aan boord van deze Volkswagen houden verschillende geavanceerde systemen voor u de weg in de gaten. Ze waarschuwen u voor noodsituaties en kunnen in een aantal gevallen ook zelf ingrijpen. Een belangrijke bijdrage aan de veiligheid onderweg levert de verkeersbord-detectie in deze Volkswagen. Een camera houdt de juiste koers binnen de rijstrook in de gaten en het Lane-keeping systeem corrigeert bij afwijkingen. Forward collision warning is een automatisch waarschuwingssysteem dat direct in werking treedt bij gevaar voor een kop-staartbotsing. Ook helpen het hill ho
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.