Volkswagen Golf 1.5 eTSI 150 PK 2x R-Line - DSG Automaat | Comfort Pack | Assistance Pack | S/K-dak | Dig. Cockpit | Adapt. Cruise | Stoel- en Stuurverwarming | Camer
€ 38.495,- incl. BTW
Bouwjaar | 24-01-2024 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 3.058 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Golf 1.5 eTSI 150 PK 2x R-Line - DSG Automaat | Comfort Pack | Assistance Pack | S/K-dak | Dig. Cockpit | Adapt. Cruise | Stoel- en Stuurverwarming | Camer
€ 38.495,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 24-01-2024 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 3.058 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Harrie Dijk - Betrouwbaar onderweg |
Contactpersoon | De heer H. Dijk |
Adres | Kluversweg 4B |
Postcode | 7447 JK |
Plaats | Hellendoorn |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)548 - 654865 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.harriedijk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jul 2020 - jun 2024
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 224 km/u
Ledig gewicht: 1.267 kg
Wielbasis: 262 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Energielabel: B
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Een goede auto vervoert je niet alleen van a naar b, maar stimuleert je ook en geeft je energie. Het comfort van deze Volkswagen Golf maakt van iedere rit een genoegen, je komt steeds vol energie op uw bestemming aan. Ja, hiermee ga je opvallen. De R-Line styling maakt dat je nooit ongemerkt voorbij gaat. Deze auto is bijna nieuw, ondanks dat hij uit 2024 komt; hij heeft slechts 3058 kilometer afgelegd. Hij heeft een benzinemotor en een automatische transmissie. Op koude en donkere dagen zijn de verwarmbare voorstoelen een uitkomst. De sportstoelen geven u veel zitsteun. Wind, sneeuw, hagel, regen... allemaal vergeten als u het verwarmd stuurwiel in handen heeft. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, sportonderstel, trailer assistent, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.
Een gevisualiseerd overzicht van alle belangrijke functies wordt geleverd door het digitale dashboard. Zelfs een kleine aanrijding kan flinke kosten veroorzaken. Gelukkig laat de achteruitrijcamera precies zien wat er zich achter de auto bevindt en geeft een waarschuwingssignaal. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. U weet altijd hoe de auto eraan toe is dankzij Connected Services. Ook handig voor de garage en de wegenwacht. Even de app uitlezen en klaar! U bedient het navigatiesysteem en het audiosysteem met DAB-radio via knoppen op het stuur. Zo kunt u steeds uw aandacht gericht houden op de weg. De Volkswagen is standaard voorzien van: kruisend verkeer detectie, automatische airconditioning, draadloos opladen, regensensor, keyless entry en automatisch dimmende binnenspiegel.
Zoals u mag verwachten van deze Volkswagen Golf is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. In het instrumentarium kunt u bovendien de verkeersborden zien die u onderweg tegenkomt. Zo helpt deze Volkswagen u om veiliger te rijden. Met het Lane-keeping systeem gaat u nooit onbedoeld over de streep. De actieve dodehoekdetectie draagt bij aan uw eigen veiligheid en die van uw medeweggebruikers. Dankzij veiligheidsvoorzieningen als forward collision warning system, hill hold functie, vermoeidheidsherkenning, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem, bent u steeds veilig onderweg.
= Bedrijfsinformatie =
Bent u enthousiast geworden over deze auto? Wij nodigen u van harte uit om
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.