vorige 156 van 3.335 volgende

Volkswagen Golf 1.5 TSI R-Line Highline | Virtual cockpit | Carplay

€ 19.995,- incl. BTW

Bouwjaar 04-01-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 112.545 km
Deuren 5
Kenteken RL-116-J Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Golf 1.5 TSI R-Line Highline | Virtual cockpit | Carplay


€ 19.995,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 04-01-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 112.545 km
Deuren 5
Kenteken RL-116-J Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bosch Car Service Autobedrijf Schmidt
Contactpersoon Rob van Dooren
Adres Zonnekracht 35
Postcode 7671 RP
Plaats Vriezenveen
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)546 - 561807 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website autoschmidt.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Ontdek onze uitgebreide selectie kwaliteitsauto's, profiteer van onze eerlijke en transparante dienstverlening en ervaar het gemak van een betrouwbare partner in mobiliteit. Bij Schmidt automotive zijn we er trots op om samen met u de weg naar onbezorgd autorijden te bewandelen.



Autobedrijf Schmidt, al meer dan 50 jaar het vertrouwde adres in Twente!

Bij ons zijn er geen onverwachte kosten bij het kopen van een auto! De advertentieprijs is de all-in prijs. Geen gedoe en geen nonsense; Twentse nuchterheid noemen we dat!

Deze advertentie is zorgvuldig opgemaakt. Het kan zo zijn dat er door de veelvuldige opties dingen over het hoofd worden gezien, of per ongeluk worden aan/uitgevinkt. Controleer zelf altijd goed welke opties voor u belangrijk zijn. Bent u niet 100% zeker? neem contact met ons op om verwarring te voorkomen!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie