Volkswagen Golf 1.5 TSI Highline
€ 18.550,-
Bouwjaar | 28-11-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 47.497 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-047-LH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-11-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 47.497 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-047-LH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Roelink |
Contactpersoon | Patrick Roelink |
Adres | Industriestraat 238 |
Postcode | 7553 CX |
Plaats | Hengelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22612077 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfroelink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Te koop: goed onderhouden Volkswagen golf
Nieuwe APK en een onderhoudsbeurt bij aflevering.
Inruil mogelijk.
De auto word verkocht onder Bovag voorwaarden.
Onderhoudshistorie en facturen aanwezig
Autobedrijf Roelink uit Hengelo is een onafhankelijk, RDW erkend en BOVAG gecertificeerd autobedrijf.
We beschikken over meer dan 30 jaar ervaring in autoreparaties en -onderhoud en in de verkoop van occasions. Wij garanderen een goede service en garantie op uw occasion. Auto's met een verkoopprijs die hoger is dan € 4.500,- leveren we met BOVAG garantie.
Al onze occasions worden afgeleverd inclusief APK en afleverkosten. Onder afleverkosten verstaan wij een uitgebreide inspectie van de auto en indien nodig wordt de auto gerepareerd volgens fabrieksvoorschriften.
Daarnaast kunt u in onze werkplaats terecht voor allerlei reparaties, een apk-keuring, airco check of periodiek onderhoud van uw auto. Indien er tijdens het onderhoud onvoorziene kosten zijn, wordt u altijd eerst gebeld voor overleg. Zo komt u niet voor verrassingen te staan.
U kunt onze kennis en ervaring ook inzetten voor een zoekopdracht om voor u een passende auto te vinden.
Bel voor meer informatie 074-2918848 of 06-22612077 of mail naar info@autoroelink.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.