Volkswagen Golf 1.5 TSI Highline Business R / R-line / 19 LMV / LED koplampen + achterlichten / Dynamische achterlichten / Spiegelpakket / Navi / Clima / Adapt. cruis

€ 24.900,- incl. BTW

Bouwjaar 11-09-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 55.568 km
Deuren 5
Kenteken Z-323-KJ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Golf 1.5 TSI Highline Business R / R-line / 19 LMV / LED koplampen + achterlichten / Dynamische achterlichten / Spiegelpakket / Navi / Clima / Adapt. cruis


€ 24.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 11-09-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 55.568 km
Deuren 5
Kenteken Z-323-KJ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autocentrum Overijssel
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zompstraat 16
Postcode 8102 HX
Plaats Raalte
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 41172609 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autocentrumoverijssel.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • getint glas
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2017 - 2020
Modelcode: VII, 5G

Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 216 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 426 x 179 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.235 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 1.830 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 660 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 118 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard

Let op!!! Wij werken uitsluitend op afspraak!

Dit betreft een zeer unieke Golf GP R-line met 19 inch Golf R lichtmetalen velgen in de kleur Urano Grijs. Deze auto is o.a. uitgerust met LED koplampen, LED achterlichten met dynamische knipperlichten, spiegelpakket en navigatie. De auto verkeert in goede staat en is keurig (aantoonbaar) onderhouden volgens het Volkswagen serviceplan!


Volkswagen, een merk dat geen toelichting nodig heeft. Das Auto. Inderdaad. Als je instapt, waan je je in een cockpit. En ook van buiten mag deze Volkswagen Golf met R-Line styling absoluut gezien worden! Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Golf ziet er dan ook uit als nieuw. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. Lekker hoor, die verwarmbare voorstoelen. Helemaal op koude dagen. Pittig rijden wordt nog comfortabeler dankzij de fraaie sportstoelen. In deze auto profiteer jij onder andere ook van: LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen en verwarmde ruitensproeiers.

Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot jouw voorligger. Jij verwacht natuurlijk automatische airconditioning in deze auto, en die is er dan ook. Inparkeren en uitparkeren kost geen enkele moeite dankzij de parkeersensoren. Bij wisselvallig en regenachtig weer is goed zicht essentieel. De regensensor reageert op alle neerslag met de juiste actie. Natuurlijk behoren full map navigatiesysteem, sportstuur met schakelpaddels, automatisch dimmende binnenspiegel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Laat het ons meteen weten als je interesse hebt in deze auto, dan kunnen we een afspraak maken!

Let op!!! Wij werken uitsluitend op afspraak!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie