Volkswagen Golf 1.5 TSI Highline Business R | Adaptief | Navi | Camera | Stoelverwarming

€ 22.950,-

Bouwjaar 27-03-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 61.454 km
Deuren 5
Kenteken G-966-GR Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Golf 1.5 TSI Highline Business R | Adaptief | Navi | Camera | Stoelverwarming


€ 22.950,-

Algemeen

Bouwjaar 27-03-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 61.454 km
Deuren 5
Kenteken G-966-GR Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Neplenbroek
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Goorseweg 33
Postcode 7478 BB
Plaats Diepenheim
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)547 - 388604 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfneplenbroek.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: sep 2018 - mrt 2020
Modelcode: VII, 5G

Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 216 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.240 kg
Laadvermogen: 590 kg
GVW: 1.830 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 670 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 148 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Specificaties
Merk Volkswagen
Model Golf
Bouwjaar 03-2019
Km. stand 61.454 Km
Kenteken G-966-GR
Motorvermogen 150 pk (110kW)
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Kleur Zwart
Emissieklasse Euro 6
Technische details
Wegenbelasting € 148,00 p/kw
Vermogen (pk) 150 pk
Vermogen (kW) 110 kW
Ledig gewicht 1240 kg
Energielabel C

Opties en Extra's
Aansluiting AuxAansluiting USBABSAchterbank neerklapbaar (ongelijke delen)AchteruitrijcameraAfstandsbediening Centrale DeurvergrendelingAirbag(s)AudioBagage afdekkingBluetoothBots herkenning systeemBots waarschuwing systeemBuitenspiegels in carrosseriekleurBuitenspiegels met instapverlichtingCentrale deurvergrendelingClimate controlClimate control (L/R gescheiden)Cruise controlDAB+Dode hoek assistentieECCEl. bedienbare ramen achterEl. bedienbare ramen voorEl. inklapbare buitenspiegelsEl. verstelbare buitenspiegelsHandsfree bluetoothHoofdsteunenHoofdsteunen achterLED achterlichtenLederen stuurwielLED koplampenLichtsensorLM-velgenMetallic LakMiddenarmsteun voorMistlampenMultifunctioneel stuurNavigatie groot beeldschermParkeersensoren achterParkeersensoren voorPrivacy glassR-Line exterieurRadio/CD spelerRegensensorRuitenwisser achterSchakelflippersSportpakket (exterieur)Sportpakket (interieur)SportstoelenStuurbekrachtigingvelours bekledingVerlengbare zitting bestuurdersstoelVerlengbare zitting passagiersstoelVerstelbare lendesteun bestuurdersstoelVerstelbare lendesteun passagiersstoelVoetgangersveiligheidssysteemVoorstoelen in hoogte verstelbaarWiFi

= Bedrijfsinformatie =

WAAR INRUIL NATUURLIJK ALTIJD MOGELIJK IS,VAN UW AUTO,BOOT,CARAVAN,CAMPER,MOTOR,AANHANGER.

Onze advertenties worden met zorg samengesteld, echter kunnen er geen rechten worden ontleend aan druk- en zetfouten, het ontbreken van opties en accessoires. Controleert u daarom altijd of alle gewenste opties en accessoires aanwezig zijn tijdens bezichtiging.

Wij adviseren u te BELLEN VOOR VERTREK vanwege onze hoge omloopsnelheid. Op het moment dat u belt en u heeft aangeven dat u onderweg bent dan RESERVEREN wij de auto voor u zodat u met een gerust gevoel en zekerheid langs kunt komen.

Elke dag open 8:00 van 18:00 Zondag en in de avond

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie