Volkswagen Golf 1.5 TSI Comfortline Business Automaat | Navi | Clima | PDC | ACC

€ 14.950,- incl. BTW

Bouwjaar 05-06-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 186.149 km
Deuren 5
Kenteken ZJ-674-D Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Volkswagen Golf 1.5 TSI Comfortline Business Automaat | Navi | Clima | PDC | ACC


€ 14.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 05-06-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 186.149 km
Deuren 5
Kenteken ZJ-674-D Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Kelder Auto's B.V.
Contactpersoon A.P. Kelder
Adres Energiestraat 5
Postcode 7442 DA
Plaats Nijverdal
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)548 - 619687 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.kelderautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 210 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.240 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 1.820 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 670 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 111 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Uitmuntende prestaties, dynamische rijeigenschappen en bakken vol met rijplezier, deze Volkswagen Golf levert het allemaal. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Golf in uitstekende conditie. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Beide verwarmbare voorstoelen hebben een geavanceerde massagefunctie, zodat u ook na een lange rit soepel uitstapt. Net als uw bijrijder. Altijd een goede zitpositie bij iedere snelheid, dankzij de sportstoelen. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, LED-dagrijverlichting, in delen neerklapbare achterbank, actieve hoofdsteunen en LED-achterlichten.

Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. De radio harder of zachter zetten of iemand uit uw contactenlijst bellen. Dankzij de spraakbediening doet u dit allemaal met uw stem. Deze Volkswagen Golf is 'connected'. Belangrijke functies worden permanent gemeten en zijn uit te lezen via een speciale app, ook op afstand. Ook praktisch: deze auto is voorzien van een eigen navigatiesysteem. Aan boord van deze Volkswagen Golf is een achteropkomend verkeer waarschuwing voor extra veiligheid. Deze auto is voorzien van automatische airconditioning, DAB ontvangst, parkeersensoren achter, lederen stuur, isofix-aansluiting en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

In de Volkswagen Golf heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Forward collision warning is een automatisch waarschuwingssysteem dat direct in werking treedt bij gevaar voor een kop-staartbotsing. Vermoeidheidsherkenning is een systeem dat met verschillende sensoren tekenen van vermoeidheid bij de chauffeur waarneemt. Deze krijgt tijdig een waarschuwing, wat ongelukken kan voorkomen. Accident avoidance system is een actief hulpmiddel om aanrijdingen te voorkomen. Dankzij veiligheidsvoorzieningen als hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem, bent u steeds veilig onderweg.

Als u nieuwsgierig bent naar deze Volkswagen Golf, neem dan snel contact met ons op.

= Bedrijfsinformatie =

Wij kunnen hela

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie