Volkswagen Golf 1.5 eTSI Active Head-Up display ACC Stuurwiel verwarming all-season banden
€ 29.750,- incl. BTW
Bouwjaar | 28-02-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 23.402 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-362-JF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Golf 1.5 eTSI Active Head-Up display ACC Stuurwiel verwarming all-season banden
€ 29.750,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 28-02-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 23.402 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-362-JF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Dani Autobedrijven B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ootmarsumseweg 110 |
Postcode | 7665 SE |
Plaats | Albergen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)546 - 767066 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | 0546767066 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.daniautobedrijven.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt 2020 - aug 2023
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 224 km/u
Maten
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.230 kg
Laadvermogen: 600 kg
GVW: 1.830 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 660 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 130 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Volkswagen Golf 1.5 eTSI 150 PK in "Active"uitvoering met o.a. Multimedia pakket plus (head-up display, spraakbediening, verkeersbord detectie), Winter-pakket (ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar, stuurwiel verwarmd, voorstoelen verwarmd), Navigatie "Discover Pro" incl. Streaming & Internet, Cruise control adaptief met stop&go en stuurhulp, Comfortstoelen vóór, Middenarmsteun vóór, Achterspoiler in carrosseriekleur, Voorruit, warmtewerend glas, Zijruiten van warmtewerend glas, vanaf B-stijl en achter donker gekleurd, Stoelverwarming voor voorstoelen en achterstoelen, gescheiden regelbaar, full-LED koplampen, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, Electronic climate control, etc.
Prijs is inclusief BTW/ BPM.
APK tot 28-02-2027.
= Bedrijfsinformatie =
Inruil is mogelijk.
Bezichtiging uitsluitend op afspraak!!!
Voor meer informatie over PERSONENAUTO'S kunt u contact opnemen met:
Edward Schoot Uiterkamp | Tel. 0546-767077 | verkoop@danipersonenautos.nl
Voor meer informatie over BEDRIJFSAUTO'S kunt u contact opnemen met:
Rolf Mensink of Sijmen Tijhuis | tel / Whatsapp 0031 ( 0 ) 546-767066 | verkoop@danibedrijfsautos.nl
Dani Bedrijfsauto's | Dani Automobielen B.V.
Ootmarsumseweg 110
7665 SE Albergen
Dani Personenauto's B.V.
Zandhuisweg 39
7665 SH Albergen
Holland
Wij kunnen zelf tenaamstellen elke werkdag tot 21:00 en in het weekend tot 18:00
Disclaimer; Ondanks de zorg die door ons aan de correcte invoer van de gegevens
van de aangeboden occasions en de gegevens van nieuwe auto's, merken, types, nieuws etc. besteed wordt, kan Dani Automobielen B.V. niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden
worden voor eventuele fouten, onmissies of onvolkomenheden in de gegevens.
Bezoekers en/of gebruikers van onze site kunnen op geen enkele wijze rechten
ontlenen aan de door ons aangeboden informatie en prijzen, of de gevolgen.
WIE ZIJN WIJ?
Dani Autobedrijven is een groeiend autobedrijf dat zich richt op de wensen van de klant.
Al onze auto's worden over het algemeen ingekocht bij merkdealers en leasemaatschappijen.We staan voor kwaliteit en eerlijkheid.
Het bedrijf is in 2004 opgeric
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.