Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI 220PK|Xenon|Climate|Stoelverwarming|Navi|Sportstoelen|Isofix|Historie|20INCH Velgen|Bluetooth|LED|PDC
€ 13.445,-
Bouwjaar | 13-08-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 188.779 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 7-XSX-94 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 161 kW (219 pk) |
Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI 220PK|Xenon|Climate|Stoelverwarming|Navi|Sportstoelen|Isofix|Historie|20INCH Velgen|Bluetooth|LED|PDC
€ 13.445,-
Algemeen
Bouwjaar | 13-08-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 188.779 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 7-XSX-94 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 161 kW (219 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Habers Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ambachtstraat 23 |
Postcode | 8263 AJ |
Plaats | Kampen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 80061883 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 6,5 s
Topsnelheid: 246 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 145 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.273 kg
Laadvermogen: 557 kg
GVW: 1.830 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Pakket 1 (€ 595): Nieuwe apk waarin ook adviespunten worden opgelost - Aflevercontrole + beurt - 2 maand garantie op motor en bak - Wassen / reiniging van het gehele voertuig - Tenaamstelling - Eventuele vrijwaring inruilvoertuig
- Pakket 2 (€ 895): Nieuwe apk waarin ook adviespunten worden opgelost - Aflevercontrole - Reiniging van het gehele voertuig - Tenaamstelling - Eventuele vrijwaring inruilvoertuig - Servicebeurt - 3 maanden garantie op motor en versnellingsbak
- Pakket 3 (€ 1.250): Nieuwe apk waarin ook adviespunten worden opgelost - Aflevercontrole - Reiniging van het gehele voertuig - Tenaamstelling - Eventuele vrijwaring inruilvoertuig - Grote onderhoudsbeurt (naar fabrieksvoorschrift) - 6 maanden garantie
Aangeboden Volkswagen GTI 220PK Handgeschakeld, welke wij hebben aangekocht van een echt liefhebber, welke hem heeft ingeruild bij ons. We praten hier over een goed rijdende en door een liefhebber bereden auto. Uitgevoerd in het wit en voorzien van rode accenten en 20 Inch velgen. Zeer dikke en extreme auto om te zien. Aanvullend is de gehele onderhoudshistorie beschikbaar, en tevens volledig onderhouden hieruit kunnen we opmaken dat er letterlijk geen euro op dit exemplaar is bespaard. De Volkswagen golf GTI is verder helemaal origineel en beschikt over de juiste opties.
Daarbij zijn praktisch alle mogelijke opties aanwezig waaronder:
- Xenon/Led verlichting
- Parkeersensoren
- GTI Sportstoelen
- Stoelverwarming
- 20 INCH Velgen
- 220PK Versie
- Handgeschakeld
- Climate Control
- Volledig Onderhouden
- Bluetooth
- Navigatie
- Isofix
- Etc...
Kortom een plaat van een GTI welke vele nekken doet draaien! Komt u de auto eens bekijken?
= Bedrijfsinformatie =
Bij Habers Automotive in Kampen vindt u een ruim aanbod in jonge én goed uitgevoerde occasions. Heeft u een auto gezien die u graag wilt bezichtigen? Neem dan contact met ons op voor een afspraak zodat wij ervoor kunnen zorgen dat de auto op de gewenste tijd voor u klaar staat en u de auto in alle rust kunt bezichtigen en een proefrit kunt make
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.