Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline - Navi, Clima, PDC, Cruise
€ 10.000,-
Bouwjaar | 01-02-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 165.017 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 15-ZVK-8 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-02-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 165.017 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 15-ZVK-8 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Zieleman |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Burg. Backxlaan 206 |
Postcode | 7711 AL |
Plaats | Nieuwleusen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)529 - 481288 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autozieleman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Leuk dat je kijkt naar onze auto! Deze auto heeft de historie is compleet en is altijd netjes onderhouden. Let op, de auto heeft een netto meeneemprijs van ? 10.000,-. Voor de full-serviceprijs (optioneel) betaal je ? 11.000,- (nieuwe APK, volledige BOVAG garantie, onderhoudsbeurt en een volledige was- en poetsbeurt). Deze auto is net nieuw binnen, wat betekent dat hij nog niet netjes schoon is gemaakt. Uiteraard wordt hij nog netjes schoongemaakt.
Als grootste autofabrikant van Europa is Volkswagen een toonaangevend merk. Alle modellen worden ontwikkeld met een scherp oog voor detail. Ook deze Golf is een zeer doordachte auto. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Golf in uitstekende conditie. In deze auto vindt u een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Scherpe bochten, pittige acceleraties? In de sportstoelen blijft u altijd in positie. Natuurlijk behoren 16 inch lichtmetalen velgen, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen achter en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Laat u onderweg niet afleiden, de bediening van het audiosysteem en ook het navigatiesysteem gaat met knoppen op het stuur. Automatische airconditioning verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. Ervaar het comfort van inparkeren met parkeersensoren. Deze auto laat zich moeiteloos in elk parkeervak manoeuvreren. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Volkswagen is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. Nooit te snel, altijd constant: dat is het voordeel van de aanwezige cruise control. Ook is de Volkswagen uitgerust met: automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en versnellingspook, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en bekerhouder.
In de Volkswagen Golf heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Een belangrijke bijdrage aan de veiligheid in deze auto is de vermoeidheidsherkenning, die waarneemt wanneer de bestuurder tekenen van vermoeidheid vertoont. Stoppen en stilstaan op een helling wordt een fluitje van een cent dankzij de hill hold control. In een gevaarlijke situatie is een zo kort mogelijke remweg van levensbelang. De Brake Assist zorgt dat u dan maximaal in de ankers gaat.
Daarbij wordt deze auto aan u geleverd met BOVAG Garantie. Maak nu een afspraak voor een proefrit!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.