Volkswagen Golf 1.4 TSI Cabriolet - Clima, Stoelverw.

€ 10.000,-

Bouwjaar 01-04-2012
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 166.375 km
Deuren 2
Kenteken K-988-VL Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 118 kW (161 pk)

Volkswagen Golf 1.4 TSI Cabriolet - Clima, Stoelverw.


€ 10.000,-

Algemeen

Bouwjaar 01-04-2012
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 166.375 km
Deuren 2
Kenteken K-988-VL Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 118 kW (161 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Zieleman
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Burg. Backxlaan 206
Postcode 7711 AL
Plaats Nieuwleusen
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)529 - 481288 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autozieleman.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (achter)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Leuk dat je kijkt naar onze auto! Deze auto heeft zijn historie compleet en is altijd netjes onderhouden. Let op, de auto heeft een netto meeneemprijs van ? 10.000,-. Voor de full-serviceprijs (optioneel) betaal je ? 11.000,- (nieuwe APK, volledige BOVAG garantie, onderhoudsbeurt en een volledige was- en poetsbeurt). Deze auto is net nieuw binnen, wat betekent dat hij nog niet netjes schoon is gemaakt. Uiteraard wordt hij nog netjes schoongemaakt.


Deze Volkswagen Golf maakt een voortreffelijke indruk. Hiermee mag je gezien worden in de stad én op de weg! Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid. Deze Golf is dan ook als nieuw, de onderhoudshistorie is bekend. Een viercilinder benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak zorgen voor de uitstekende prestaties van deze auto. Deze Volkswagen Golf heeft verwarmbare voorstoelen, voor zowel bestuurder als bijrijder. Rijden met pit? Geen punt! De sportstoelen geven steun en stevigheid! De gasontladingslampen van de xenonverlichting zorgen voor een krachtige en heldere lichtbundel. Bij de rijke uitrusting horen ook 17 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor, bumpers in carrosseriekleur en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.

De automatische airconditioning zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. U kunt bij het inparkeren natuurlijk niet aan alle kanten ogen hebben. Daarom is deze Volkswagen Golf voorzien van parkeersensoren! Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Volkswagen is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. Een heerlijke egale snelheid? Even de cruise control inschakelen! Deze Volkswagen is voorzien van navigatiesysteem met harde schijf, sportstuurwiel, automatisch dimmende binnenspiegel, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volkswagen Golf samen. Op een helling houdt hill hold control de handrem vast totdat u weer gas geeft. Een veilige extra is de Brake Assist. Uit onderzoek blijkt dat bestuurders bij een noodstop niet het maximum uit hun remkracht halen. Met deze automatische remondersteuning wel.

Wij leveren deze auto aan u met Bovag Garantie. Er is nog meer te vertellen over deze auto, maar dan moet u hem ook zelf ervaren. U bent van harte welkom om hem te bekijken en om een proefrit te maken.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie