Volkswagen Golf 1.2 TSI Trendline Full Option Facelift uitgevoerd
€ 8.449,-
Bouwjaar | 07-08-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 186.962 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GZ-897-V Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-08-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 186.962 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GZ-897-V Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | JS Auto Zwolle |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Graham Bellstraat 8D |
Postcode | 8013 PL |
Plaats | Zwolle |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 26067121 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jsautozwolle.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 179 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4255 x 1799 x 1452 cm
Wielbasis: 2.637 cm
Inhoud laadruimte: 380/1.270 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.129 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 610 kg)
Max. dakbelasting: 75 kg
Interieur
Interieur: lightGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 113 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Overige informatie
Bandenmaat: 225/40/R18
Bandenprofiel: 85%
Bandenprofiel achter: 90%
Bij Autobedrijf JsAutosZwolle regelen we de financiering al vanaf 49 Euro voor de aankoop van uw auto met een financiering die bij u past. Wij bieden uitstekende voorwaarden en een scherp rentepercentage
Wilt u meer informatie over financiering bij Autobedrijf JsAutosZwolle? Neem dan contact met ons op of bezoek onze Showroom.
Inruil is mogelijk
Bekijk Andere Advertenties voor meerdere occasions
Wij houden geen auto''s vast zonder bezichtiging en/of aanbetaling wegens slechte ervaring
Immers een beller is altijd sneller!
JS Auto Zwolle
Wij zijn een RDW erkend bedrijf
INRUIL IS MOGELIJK, STERK IN ELK MERK! WIJ BEREKENEN GEEN AFLEVERINGSKOSTEN.
Bij ons staat kwaliteit hoog in het vaandel, al onze auto's worden bij binnenkomst volledig nagelopen.
Wij beschikken over eigen werkplaats
Wij verwelkomen u van harte in onze showroom:
BUITEN OPENINGSTIJDEN OP AFSPRAAK OOK OP ZONDAG
IN EN VERKOOP PUNT
GRAHAM BELSTR 1
8013 PL Zwolle
Mobil.0626067121
E.mail.s.auto.m@hotmail.com
Disclaimer: Schrijf- en zetfouten voorbehouden. Ondanks onze grote zorgvuldigheid kan aan onze advertenties(uitvoering/opties/accessoires/prijzen/foto's)geen rechten ontleend worden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.