Volkswagen Golf 2.0 TSI R 4Motion ACC, PANORAMADAK

€ 23.999,-

Bouwjaar 30-04-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 166.840 km
Deuren 5
Kenteken TF-432-G Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 220 kW (300 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI R 4Motion ACC, PANORAMADAK


€ 23.999,-

Algemeen

Bouwjaar 30-04-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 166.840 km
Deuren 5
Kenteken TF-432-G Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 220 kW (300 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Piek Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Weusteweg 2
Postcode 7641 AG
Plaats Wierden
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)546 - 627585 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Volkswagen Golf 2.0 TSI R 4Motion ACC, PANORAMADAK


- Kenteken: TF-432-G
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- Tellerstand: 166840 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2015
- Transmissie: Automaat
- Kleur: blauw
- Motorinhoud: 1984 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CJX
- Vermogen: 221 kW / 301pk
- Ledig gewicht: 1405 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.9 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 428 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 216 - 235 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Pakket: Executive Plus pakket

- Apple Carplay/Android Auto
- Audio-navigatie full map + hard disk
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map + hard disk
- Spraakbediening

Pakket: Executive pakket

- Audio-navigatie full map
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Multimedia-voorbereiding
- Radio CD speler

Pakket: Leder pakket

- Lederen bekleding
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Luxe lederen bekleding
- Sportstoelen
- Voorstoelen verwarmd

Pakket: Licht pakket

- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Dimlichten automatisch
- Regensensor

Pakket: Spiegel pakket

- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels met verlichting

Pakket: Winter pakket

- Koplampreiniging
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Voorstoelen verwarmd

Pakket: Winter pakket 2

- Koplampreiniging
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Voorstoelen verwarmd

Comfort

- Boordcomputer
- Regensensor

Exterieur

- Bi-xenon koplampen
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakspoiler
- Dimlichten automatisch
- Getint glas
- Koplampen adaptief
- Koplampreiniging
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- Lichtmetalen velgen 18"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Panoramadak
- Parkeersensor voor en achter
- Side-skirts
- Sperdifferentieel
- Sportonderstel
- Warmtewerend glas

Infotainment

- Audio-navigatie full map + hard disk
- Audioinstallatie met CD-speler
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map + hard disk
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Cruise control adaptief
- Electronic climate control
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Microvezel bekleding
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Sportstoelen
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots herkenning en acti

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie