Volkswagen Golf 1.4 TSI GTE NAP Panorama dak Apple CarPlay stoelverwarming Camera Navi Pdc Trekhaak
n.o.t.k.
Bouwjaar | 29-12-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 146.788 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HN-299-K Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Golf 1.4 TSI GTE NAP Panorama dak Apple CarPlay stoelverwarming Camera Navi Pdc Trekhaak
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 29-12-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 146.788 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HN-299-K Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | BCM Auto`s |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ambachtstraat 24 |
Postcode | 7622 AP |
Plaats | Borne |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 81044303 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bcmautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Vermogen: 110 kW (150 PK)
Vermogen elektromotor(en): 75 kW (102 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 50 km
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 217 km/u
Accu: 9 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.7 kW
Maten
Afmetingen (LxBxH): 427 x 180 x 146 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.499 kg
Laadvermogen: 521 kg
GVW: 2.020 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 37 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,5 l/100km (1 op 66,7)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17,4 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 108 - € 123 per kwartaal
Schitterende Golf GTE voorzien van Apple CarPlay een glazen schuifdak, full led verlichting, achteruitrijcamera, stoelverwarming, groot navigatiescherm en meer.
Volledige historie aanwezig middels het service boek. Origineel NL geleverd !
Om onze vraagprijzen zo scherp mogelijk te houden zijn wij veel onderweg opzoek naar nieuwe voorraad.
Dit zorgt ervoor dat wij niet altijd op locatie aanwezig zijn, daarom is het verstandig om voordat u langs komt contact op te nemen voor een afspraak.
Heeft u een inruilauto? Alle inruil is mogelijk!
Stuur uw inruilverzoek via marktplaats CHAT, e-mail de website of WhatsApp 0681044303 .
Nieuwsgierig naar wat deze auto per maand kost?
Financiering, deelbetaling en lease kunt u aanvragen via onze website onder de kop diensten.
Telefoon: 0681044303
Mail: info@bcmautos.nl
Site: www.bcmautos.nl
Km stand: 146.879 NAP!
Bouwjaar: 2015
Apk: 01-2024
De prijs is all in! Er worden geen afleveringskosten berekend. Tevens word de auto kosteloos op uw naam gezet!
BCM Auto`s
Ambachtsstraat 24
7622AP BORNE
Tel: 0681044303
E-mail: info@bcmautos.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.