Volkswagen Golf Variant 1.0 eTSI Life DSG Active cruise Clima Navi

€ 21.445,-

Bouwjaar 22-03-2021
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 53.985 km
Deuren 5
Kenteken R-184-GP Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Volkswagen Golf Variant 1.0 eTSI Life DSG Active cruise Clima Navi


€ 21.445,-

Algemeen

Bouwjaar 22-03-2021
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 53.985 km
Deuren 5
Kenteken R-184-GP Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf B. Kleijssen
Contactpersoon Bas Kleijssen
Adres Violierstraat 170
Postcode 7601 GX
Plaats Almelo
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)546 - 821000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vakgaragekleijssen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2021

Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 202 km/u

Maten
Breedte: 179 cm
Wielbasis: 267 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.265 kg
Laadvermogen: 645 kg
GVW: 1.910 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 680 kg)

Interieur
Interieur: Soul, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 123 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard Service: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.

Deze auto wordt verkocht in opdracht van een klant.



- Standaard Service (inbegrepen): Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
- Basis afleverpakket (€ 595 meerprijs):
-6 maanden BOVAG garantie (of langer tegen meerprijs)
-Reinigen interieur en exterieur
-APK minimaal 12 maanden
-Beurt volgens fabrieksschema
-Eventuele vervanging van slijtagedelen
-Kosten tenaamstelling
-12 maanden Vakgarage pechhulp Europa
- Premium afleverpakket (€ 795 meerprijs):
-6 maanden BOVAG garantie (of langer tegen meerprijs)
-Reinigen interieur en exterieur
-APK minimaal 12 maanden
-Beurt volgens fabrieksschema
-Eventuele vervanging van slijtagedelen
-Vervanging van distributieriem
-Kosten tenaamstelling
-12 maanden Vakgarage pechhulp Europa


VAKGARAGE KLEIJSSEN ALMELO

PRIVATE LEASE, FINANCIAL LEASE, OPERATIONELE LEASE OP MAAT.

Ons bedrijf is al ruim 90 jaar toonaangevend als het op service aankomt. Ons aanbod bestaat uit nieuwe en gebruikte auto's, met Bovag of volledige fabrieksgarantie. Daarnaast bieden wij onze relaties maximale service zoals een haal- en brengservice en vervangend vervoer, waar dan ook in Nederland. Ons motto " Traditionele Service zoals het hoort" Wij nodigen u van harte uit een bezoekje te brengen aan onze "no nonsens" showroom. Of een kijkje te nemen op onze website www.kleijssen.nl of www.vakgaragekleijssen.nl

VOOR ONZE KLANTEN BIEDEN WIJ DE MOGELIJKHEID OM EEN EUROPESE PECHHULP PAS AF TE SLUITEN.
VOOR MAAR 39,95 PER JAAR, BENT U HET GEHELE JAAR VERZEKERD IN EUROPA EN UW EIGEN WOONPLAATS.

Deze advertentie is met zorg op het internet geplaatst. Mochten er onverhoopt toch fouten staan vermeld kunnen daaraan geen rechten worden ontleend.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie