Volkswagen Golf Variant 1.0 eTSI Life 110pk Dsg-7 2020 Grijs NWE MODEL

€ 17.950,-

Bouwjaar 18-12-2020
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 171.251 km
Deuren 5
Kenteken K-075-SP Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen -

Volkswagen Golf Variant 1.0 eTSI Life 110pk Dsg-7 2020 Grijs NWE MODEL


€ 17.950,-

Algemeen

Bouwjaar 18-12-2020
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 171.251 km
Deuren 5
Kenteken K-075-SP Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Neplenbroek
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Goorseweg 33
Postcode 7478 BB
Plaats Diepenheim
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)547 - 388604 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfneplenbroek.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jan 2021 - 2024

Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 9 kW (12 PK)
Vermogen brandstofmotor: 82 kW (111 PK)
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 202 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 464 x 179 x 150 cm
Wielbasis: 267 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.265 kg
Laadvermogen: 645 kg
GVW: 1.910 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 680 kg)

Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 121 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 3

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Merk & Model, uitvoering
Volkswagen Golf Variant, 1.0 eTSI 110pk DSG-7
KM stand
171.520 km
Brandstof
Benzine
Bouwjaar
2020
Transmissie
Automaat 7 versnellingen
APK tot
18 december 2024
Wegenbelasting
€ 56,00 per maand
Vermogen
110 pk
Motorinhoud
1.0 liter
Alle informatie wordt op basis van het kenteken verstrekt door de RDW. Behalve die met een profiel icoon erachter.

Basis

Motor

Milieu

Geschiedenis

Opties

Afmetingen en gewicht

Kosteninschatting gebruik
Beschrijving
ACCESSOIRES
o Airco (automatisch)
o Apple Carplay/Android Auto
o Cruise control adaptief
o Draadloze telefoonlader
o LED koplampen
o Lichtmetalen velgen 16"
o Navigatiesysteem full map
o Parkeersensor voor en achter
o Stuurwiel verwarmd
o Volledig digitaal instrumentenpaneel
o Voorstoelen verwarmd
o Achterbank in delen neerklapbaar
o Achteropkomend verkeer waarschuwing
o Airbag(s) hoofd achter
o Airbag(s) hoofd voor
o Airbag(s) side voor
o Airbag bestuurder
o Airbag passagier
o Alarm klasse 1(startblokkering)
o Anti Blokkeer Systeem
o Anti doorSlip Regeling
o Armsteun achter
o Armsteun voor
o Autonomous Emergency Braking
o Autotelefoonvoorbereiding met bluetooth
o Bandenspanningscontrolesysteem
o Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
o bots waarschuwing systeem
o Buitenspiegels elektr. met geheugen
o Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
o Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
o Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
o Comfortstoel(en)
o Connected services
o Dab
o Dakrails
o Dimlichten automatisch
o Elektrische ramen achter
o Elektrische ramen voor
o Elektronisch Stabiliteits Programma
o Hill hold functie
o Hoofdsteunen actief
o Keyless start
o Kruisend verkeer detectie
o LED achterlichten
o LED dagrijverlichting
o Lederen stuurwiel
o Lendesteunen (verstelbaar)
o Multimedia-voorbereiding
o Parkeersensor achter
o Parkeersensor voor
o Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
o Radio
o Rijstrooksensor met correctie
o Schakelmogelijkheid aan stuurwiel
o Spraakbediening
o Start/stop systeem
o Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
o Stuur verstelbaar
o Stuurwiel multifunctioneel
o Ve

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie