Volkswagen Golf 1.0 eTSI Life AUT | 19 R-Line CarPlay LED Adaptive Cruise Control
€ 22.450,- incl. BTW
Bouwjaar | 30-11-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 74.446 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Volkswagen Golf 1.0 eTSI Life AUT | 19 R-Line CarPlay LED Adaptive Cruise Control
€ 22.450,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 30-11-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 74.446 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Execo Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Handelskade West 19H |
Postcode | 7547 AW |
Plaats | Enschede |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)53 - 2340030 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.execo-automotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 202 km/u
Maten
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.202 kg
Laadvermogen: 608 kg
GVW: 1.810 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 98 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Prachtige VW Golf 8 voorzien van 19" Golf R velgen met nieuwe banden.
Volledig dealer onderhouden, historie aanwezig.
Kan indien gewenst geleverd worden met een nieuwe APK.
Auto is uitgerust met o.a.:
- Automaat
- Adaptive Cruise Control
- LED verlichting
- CarPlay
- Digital Dash
- Sfeerverlichting
- Front Assist
- Lane Assist
- Schakelflippers aan stuur
- Etc...
= Bedrijfsinformatie =
(Private/Zakelijke) Financiering en lease is mogelijk op alle producten. Daarnaast staan wij garant voor ons product, dus een aanvullende aankoopkeuring is altijd toegestaan.
Neem voor uw vertrek altijd contact met ons op voor een afspraak, zodat we kunnen garanderen dat u niet teleurgesteld wordt en voor een dichte deur staat.
Tel: +31 53 234 03 00
WhatsApp: +316 3316 1085
Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Er kunnen echter uitdrukkelijk geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.