Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Comfline - Automaat - Keurig Onderhouden

€ 5.945,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-09-2009
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 217.813 km
Deuren 5
Kenteken 66-JXZ-2 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Comfline - Automaat - Keurig Onderhouden


€ 5.945,-

Algemeen

Bouwjaar 29-09-2009
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 217.813 km
Deuren 5
Kenteken 66-JXZ-2 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Wim Roetert Auto's
Contactpersoon Roetert
Adres de Meente 17
Postcode 8121 EV
Plaats Olst
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 12075891 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.wimroetert.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 201 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 178 x 150 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.306 kg
Laadvermogen: 654 kg
GVW: 1.960 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 700 kg)

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 148 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Mooie VW Golf Station Automaat.
Van binnen en buiten in een nette staat voor de leeftijd.
Afkomstig van de 2e eigenaar.
Onderhoudsboeken aanwezig.
Laatste beurt bij 209.038km (VW dealer).
Voorzien van onderhoudsvrije distributieketting.
APK geldig tot 14-06-2025.

Nieuwsgierig geworden? Bel of mail ons!
- Voor meer auto's kijk op onze website www.wimroetert.nl.
- Wij zijn WEL blij met uw inruilauto!
- Wij betalen ook toe op een duurdere auto!
- Stel ons even op de hoogte van uw komst, dit omdat wij veel onderweg zijn om auto's te halen.
- Wij zijn elk moment van de dag bereikbaar op 06-53735703 en bij geen gehoor op 06-12075891
- Een autoverzekering tegen de scherpste premie kunt u bij ons afsluiten.
- Like en Volg ons op Facebook of Twitter en u bent direct op de hoogte van ons nieuwe aanbod

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie