Volkswagen Golf TSI 123 PK DSG AUTOMAAT e koppeling Clima DonkerGlas Lichtmetalen Velgen

€ 5.845,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 12-02-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 283.247 km
Deuren 5
Kenteken 82-KVB-2 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Volkswagen Golf TSI 123 PK DSG AUTOMAAT e koppeling Clima DonkerGlas Lichtmetalen Velgen


€ 5.845,-

Algemeen

Bouwjaar 12-02-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 283.247 km
Deuren 5
Kenteken 82-KVB-2 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ruud Grevelink Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Het Bassin 15a
Postcode 7671 ST
Plaats Vriezenveen
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 46247343 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ruudgrevelinkautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Volkswagen Golf TSI 123 PK DSG AUTOMAAT (Nieuwe koppeling) Clima DonkerGlas Lichtmetalen Velgen


- Kenteken: 82-KVB-2
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 18-09-2024
- Tellerstand: 283247 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2010
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zwart Metallic
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 1390 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CAX
- Vermogen: 90 kW / 123pk
- Ledig gewicht: 1216 kg
- Max. trekgewicht: 1300 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5


Deze VW Golf 5drs 1.4 TSI 123 PK Dsg Automaat verkeert in een zeer nette staat en is perfect onderhouden. Heeft recent een longlife onderhoudsbeurt gehad en het koppelingsset + mechatronic van de Dsg is vervangen. (Reparatie van +/- 2.500,-) Voorzien van diverse mooie opties. Onderhoudsboekjes aanwezig.

Bijzondere opties & accessoires

- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Cruise control
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor
- Extra getint glas achter
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes
- Lichtmetalen velgen 16"
- Mistlampen voor
- Touchscreen kleuren multimedia systeem
- Trekhaak

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control

Exterieur

- Achterruitwisser
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Extra getint glas achter
- Getint glas
- Lichtmetalen velgen 16"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Trekhaak

Infotainment

- Audio installatie premium
- Radio CD speler

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Airco
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Comfortstoel(en)
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Handgrepen in carrosseriekleur
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Touchscreen kleuren multimedia systeem
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes

Heeft deze auto uw interesse gewekt? Dan ontvangen we u graag voor een proefrit. Wilt u graag eerst een inruilvoorstel of een afspraak maken voor een proefrit? Neem dan direct contact met ons op via: 06-46247343 (bellen/WhatsAppen) of mail naar: info@ruudgrevelinkautos.nl

Liever de auto (deels) financieren? Ook dit is mogelijk. Neem hiervoor contact met ons op.

OPENINGSTIJDEN:
Maandag:  &

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie