Volkswagen Golf 1.2 TSI Highline AUTOMAAT

€ 6.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 08-07-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 166.631 km
Deuren 5
Kenteken X-687-VS Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Volkswagen Golf 1.2 TSI Highline AUTOMAAT


€ 6.750,-

Algemeen

Bouwjaar 08-07-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 166.631 km
Deuren 5
Kenteken X-687-VS Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Venema's Autobedrijf
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Tubantiastraat 27A
Postcode 7521 BL
Plaats Enschede
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 21528615 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat voor: 195/65 R15

Gewichten
Ledig gewicht: 1.164 kg
Laadvermogen: 656 kg
GVW: 1.820 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 630 kg)

Interieur
Interieurkleur: Antraciet

Milieu
CO2-uitstoot: 134 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Vragen en afspraken zijn welkom via de telefoon. Gelieve bellen!
INRUIL = MOGELIJK!
GEEN AFLEVERKOSTEN!

Venema's Autobedrijf is al jaren een vaste naam in Enschede. De eigenaar is tevens keurmeester en automonteur en met zijn expertise en ervaring staan wij garant voor de kwaliteit van onze auto's. Al onze auto's worden grondig gecheckt en onze auto's hebben altijd minimaal 6 maanden APK. Mocht u een keer langs willen komen, dan staat de koffie voor u klaar!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie