Volkswagen Golf 1.5 TSI 200pk Highline Bns R DSG7 I NL-Auto I Dynaudio I Virtual
€ 23.450,-
Bouwjaar | 01-11-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.985 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XB-578-L Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-11-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.985 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XB-578-L Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automakelaar Jolink |
Contactpersoon | J.W.Jolink |
Adres | Versteegstraat 35 (geen bezoek adres) |
Postcode | 7425 CH |
Plaats | Deventer |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51836865 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.automakelaar-jolink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Automakelaar Jolink is vaak onderweg ivm aan- en verkoop begeleidingen. Om u de gewenste aandacht te kunnen geven en om teleurstellingen te voorkomen, werkt Automakelaar Jolink uitsluitend op afspraak. Woensdag en zondag gesloten.
Bent u op zoek naar een "dikke" Golf? Wat dacht u van dit fraaie exemplaar! Het betreft een origineel Nederlands geleverde auto, voorzien van nagenoeg alle opties. De auto is bereden door een liefhebber (1e eigenaar na VW dealer), heeft altijd E5 getankt en is punctueel onderhouden.
De Golf is JD Engineered, wat resulteerde in een vermogen van 200PK met 330Nm trekkracht en een geoptimaliseerde DSG automaat.
Reden van verkoop is de komst van een lease auto. De Golf is direct beschikbaar.
Deze auto wordt u aangeboden door Automakelaar Jolink, professioneel getaxeerd en aangeboden met de juiste prijs-kwaliteit verhouding. Inruil, financiering en onderhoudsbeurt mogelijk. 6 maanden garantie v.a. ? 350,- (AutoTrust, bij uw eigen dealer). Geen kosten rijklaar maken. Gegarandeerde kilometerstand incl. NAP certificaat.
Automakelaar Jolink; onafhankelijk advies en persoonlijke begeleiding bij aanschaf of verkoop van uw auto. Meer info: www.automakelaar-jolink.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.